c_300_250_16777215_10_images_1_69599.jpg

ترکمن سسی- رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص پیگیری آزادی زندانیان دربندر در ترکمنستان، وضعیت اشتغال و راهکار بهبود شرایط و ظرفیت های توسعه در حوزه انتخابیه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی که در روزهای گذشته در جمع خبرنگاران صحبت می کرد گفت: تعهد و احساس مسئولیت خبرنگاران برای ما بسیار ارزشمند است و قطعا تقویت ارتباط با اهالی رسانه برای شنیدن بازخورد نظرات مردم در موضوعات مختلف ضرورت دارد.
نماینده غرب استان افزود: به عنوان نماینده مردم ، کارهای انجام شده از بعد ملی و حوزه انتخابیه را به هیچ وجه در بوق و کرنا نمی کنیم تا با انگیزه های سیاسی و انتخاباتی از آنها بهره برداری بکنیم ، به عبارت دیگر فعالیت های ما فاقد انگیزه های انتخاباتی است و توجه به اصل خدمت به مردم برای ما ارزشمند است.
وی خاطر نشان کرد: موضوع زندانیان ایرانی دربند در کشور ترکمنستان که تعدادی از آنان صیادان این منطقه می باشد قبل از انتخابات مجلس دغدغه ما بود و بعد از ورود به مجلس نیز به عنوان یکی از اولویت ها مورد پیگیری ما به عنوان نماینده مردم بود و از طریق بالاترین مقام اجرایی کشور و نیز ارتباط مستمر با وزیر امور خارجه و آگاهی بخشی به دستگاه دیپلماسی از وجود مشکل زندانیان در بند در ترکمنستان پیگیری ها انجام شد.
نماینده غرب استان افزود: در سفر ترکمنستان با رئیس مجلس کشورترکمنستان ، دبیر کل حزب اکثریت در ترکمنستان و معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان هم در طی آن سفر و نیز در تهران و در دیدار با سفیر ترکمنستان در ایران دغدغه زندانیان دربند در ترکمنستان و انتقال و آزادی آنان مورد گفتگو و پیگیری قرار گرفت.
نورقلی پور ادامه داد: در حال حاضر اشتغال زندانیان آزاد شده دغدغه ماست زیرا که آنان بعد از چندین سال دوری از وطن به عنوان سرپرستان خانوار به شغل و فعالیت در جامعه و درآمد نیاز دارند.
وی خاطر نشان کرد: در این مسیر ابتدا نیاز به شناسایی آنان است و برای اشتغال آنان از طریق استاندار گلستان و برگزار جلسات هماهنگی در حال پیگیری است.
نماینده غرب گلستان تصریح کرد: از دهه های پیشین نوار شمالی استان دارای محرومیت های بالایی است و انباشت کارهای انجام نشده و برجای مانده زیاد است و از جمله اینها زیرساخت های فرهنگی ، عمرانی که طبعا موجب شده نرخ بیکاری در آن منطقه بالا باشد و برای تکمیل این زیرساخت ها نیاز به تلاش های زیادی است.
نورقلی پور اظهار کرد: ما صحبت از پروژه های بزرگ و دهن پر کن نمی کنیم تا امیدهای کاذب برای ایجاد اشتغال بکنیم ولی در این راستا برخی پروژه های کوچگ را دنبال می کنیم از جمله آب شرب مناطق روستایی ، مجوز تاسیس اب شیرین کن از جمله آب شیرین کن نیاز اباد و آب شیرین کن در شمال سیمین شهر که پیش بینی می شود تا دو سال آتی به بهره برداری برسد.
نورقلی پور با اشاره به صنعت تولید ید در استان گفت: ید یکی از ظرفیت های بزرگ استان گلستان است و به دلایل ارز آوری بالا ، ایجاد اشتغال و تولید سرمایه و نیز اینکه دانش و سرمایه و تکنولوژی آن را نیز داریم باید روی آن بیشتر کار بکینم.
وی در خصوص صنعت تولید میگو نیز گفت: در ابتدا به دلیل نبود دانش میگو در استان واگذاری واحدهای تولید میگو را نمی توانستیم فقط برای افراد بومی لحاظ بکنیم ولی اکنون در قالب مدل های خاصی نگاه ما اینست که صاحبان سرمایه و دانش بومی اولویت واگذاری ما باشد تا عایدی میگو برای مردم استان گلستان باشد.
نورقلی پور تاکید کرد: دولت اهتمام جدی برای اشتغال دارد ولی امیدواری ما باید متناسب با توان دولت در زمینه ایجاد اشتغال باشد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: شناسایی و درک نیاز واقعی مردم ، ارتباط مستمر و موثر با مردم ، جلب مشارکت مردم در ایجاد اشتغال و حذف پیچ و خم های بوروکراسی اداری که مانع کار است از مولفه های بسیار مهمی است که برای نتیجه بخش بودن اعتبارات بخش اشتغال و نیز برای تورم زا نبودن این اعتبارات ضروری است.
وی گفت: با توجه به ممنوعیت ده ساله بهره بردای از چوب جنگل ها در شمال کشور ، علیرغم محدودیت عمق آب دریای خزر ، گمیشان می تواند محل واردات و قرنطینه چوبی در شمال کشور باشد و این ظرفیت مهمی است که در صورت توجه کافی می تواند در ایجاد اشتغال و تولید سرمایه موثر باشد.

 


دیدگاه‌ها  

0 #1 عبدالستارکم 1397-08-26 21:48
نامه درخواست جمعی از اهالی مسیر محل شنا که عده ایی از ساکنین انتهای ساحل35 از درد نداشتن حداقل حقوق شهروندی رنج میکشند و طی15سالی که در این مکان سکنا گزیده اند تابه امروز مدیریت شهری و شوراها هیچ گونه رسیدگی نکرده اند در صورتیکه سایر نقاط شهر بندرترکمن(ضلع جنوبی دانشگاه پیام نور – ده هکتار زمین های یولاف – قسمتهایی از اطراف زمین اسبدوانی و...) در اواسط سال96 (روزتحلیف شورای پنجم) جزو بافت شهری اعلام میشود درصورتی که این قشر ضعیف بارها وبارها پیگیر مشکلات محله شون بودند و هستندولی تا به امروز هیچ نتیجه ایی نگرفته اند.
نقل قول کردن
0 #2 عبدالستارکم 1397-08-26 21:49
وطبق اظهارات اعضای شورای پنجم کاری از دستشون برنمی آید واظهار کردند که دست راه و شهرسازی هست. وگفتند که اگر نماینده محترم مجلس رایزنی هایی با مسولین راه و شهرسازی داشته باشند احتمال این وجود دارد که مشکل این قشر ضعیف رفع بشود .

به نظر حقیر رگ توسعه و عمران و رونق اقتصادی شهر بندرترکمن همین مسیر محل شناست که اگر در راستای زیباسازی مسیر محل شنا و احیا گردشگری درمحل شنا قدری توجه و رسیدگی بکنند باعث رونق اقتصاد و اشتغال پایدار بوجود خواهد آمد.

ناگفته نماند که در راستای بسترسازی و آماده سازی زیرساختهای مسیر محل شنا استارتش با شروع دیواره چینی که نماینده محترم مجلس اعتبارش را از بودجه طرح ملی زه کشی اراضی اختصاص دادند , زده شد.
نقل قول کردن
0 #3 عبدالستارکم 1397-08-26 21:49
لذا برای رفع مشکل بافت شهری محله مسیر محل شنا که طبق اظهارات اعضای شورای پنجم شهر کلید حلال این معضل در دستان راه شهرسازی هست و کسی را میخواهیم که با قدرت چانه زنی و با زبان فنی و تخصصی خود آن کلید را از راه و شهرسازی گرفته و درهای نشاط و امید را به جامعه خود بخصوص قشر ضعیف محله مسیر محل شنا به ارمغان بیاورد.

بنابراین درخواست نامه ایی را به نماینده محترم مجلس (نورقلی پور) نوشتیم تا اقدامات لازم را مبذول فرمایند و روز پنج شنبه24 آبان ماه سال97 به دست راست خلیل علاقی یعنی رضا بینایی تحویل دادم تا به نماینده محترم مجلس جهت پیگیری امور تقدیم کند. امروز هم جهت پیگیری به رضا بینایی تماس تلفنی داشتم و پیگیر قضیه شدم. ایشان اعلام کردن که نامه درخواست محله مسیر محل شنا را به نماینده محترم نورقلی پور ارائه نمودم.

ان شاالله که خبرهای خوب و خوشی بشنویم و نتیجه این پیگیریها را هرچه زودتر تا قبل پایان سال97 ببینیم.

http://ghalehjygh.blogfa.com/post/894
نقل قول کردن
0 #4 شهروندی از شمال بندر 1397-08-26 22:02
تازه من از حدود یک ماه پیش با ریس دفتر نماینده محترم تماس میگیرم تا جلسه ایی و وقتی برای بازدید میدانی و ملاقات با مردم محله مسیر محل شنا جهت رفع مشکلاتشون ترتیب بدهیم ولی هر هفته به عقب میندازندچرا؟ مطالبات ما که مطالبه مردمیه!هر گره و مشکلی صد درصد یک راه حلی داره که با هم فکری ودلسوزی مسئولین و نمایندگان ما مردم و با همیاری و مشارکت مردم حل خواهد شد.جای سوال اینکه چرا چرا ده هکتار یولاف و قسمتهایی از ضلع جنوبی پیام نور و... در اواسط های سال96 جزو بافت شهری اعلام میشه ولی قسمتهایی از شمال شهر(مسیر مل شنا) که از سال90)اهالی پیگیر مشکلاتشان هستند جزو بافت اعلام نمیشه؟!اگه مشکل راه و شهرسازی هست باید تمام نقاط شهر بندرترکمن باید مربط به راه و شهرسازی باشه که الان میگن در سال1400 جزو بافت شهری میشه. قبلا ها میگفتن در سال95 جزو بافت شخری میشه!!!
نقل قول کردن
0 #5 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 21:47
ریس دفتر نماینده محترم جناب علاقی
بنده حقیر از شیوه مدیریت و برنامه ریزی شما خیلی ناراحت و گلایه دارم و در امور برنامه ریزی ضعیف هستید. بنده حقیر یک ماه هست که برای رفع مشکلات محله مسیر محل شنا و دیدار مردمی با شما تماس میگیرم ولی هر هفته به هفته آینده موکول میکنید بنا به دلایلی. آیاجلسه ایی مهمتر از جلسه و دیدار مردمی و شنیدن مشکلات و دردهای قشر ضعیف و یافتن راه حل برای رفع آن معضل هست؟!
بنده در مقالات گذشته بیان کردم که ضعف مدیریت و فقدان برنامه ریزی ریس دفتر تهدیدی جدی برای نماینده خواهد بود.
نقل قول کردن
0 #6 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 21:56
نماینده مجلس مدیریت دفتر حوزه انتخاب خود را ترجیحا به افراد غیر منسوب به خود و دارای حسن شهرت و اخلاق ، حسن تجربه و تخصص ؛ دارای روابط مردمی ، ایمان و تعهد عملی بسپارد .ازتباط مداوم و موثر با مردم حوزه انتخابیه خود داشته باشد. که به نظر حقیر این یکی از مهمترین و اصلی ترین نکته میباشد.
کارگیری ریس دفتر و مشاوران صالح ، لایق و امین و دارای تخصص و نوآوری و درعین حال منتقد برای هر نماینده ای یک فرصت است که باید همیشه ملکه ذهن آنها باشد بالطبع فقدان مشاوران تهدیدی است جدی که موقعیت هر نماینده ای را متزلزل و به خطر انداخته ایشان را در اذهان مردم ناکارآمد ، مستبد و نالایق جلوه خواهد داد.
نقل قول کردن
0 #7 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 21:59
مطالبه ی ما مطالبه مردمی هست و رسیدگی به مشکلات و معضلات شمال شهر بندرترکمن حق آن شهروندان محله هست.
بنده یک پیشنهاد دلسوزانه نیز دادم که هنوزم عملیاتی نشده و آن : تشکیل اتاق فکر پویا و فعال در حوزه انتخابیه :نماینده مجلس باید نسبت به تشکیل اتاق فکر متشکل از جوانان فعال و باانگیزه ومتخصصان و صاحب نظران و علما و کارشناسان و تحلیل گران رشته های مختلف با دانش روز از همه جنسیت ها و همه سنین شامل زنان و مردان در حوزه اقتصاد ، بازرگانی تجارت - سیاست و اجتماع - شعر و ادب - هنر- فنی ومهندسی- پزشکی و غیره همت گمارد و بابها دادن به گزارشات کارشناسی آنها و بکارگیری داده ها و راهکارهای پیشنهادی افراد عضو اتاق فکر میتواند یک فرصت استثنایی و طلایی برای خود ایجاد کند . نماینده از این طریق همیشه در مورد همه مقوله ها به روز خواهد بود و از مشکلات و راه حل صحیح آنها به موقع و با بهترین شیوه ای اقدام خواهد کرد بی شک فقدان اتاق فکر در حوره انتخابی نمایندگان تهدیدی جدی خواهد بود و سوال اینجاست که آیا در شهر بندرترکمن وگمیشان و... چنین اتاق فکری ایجاد شده ویا اراده ای برای تشکیل آن وجود دارد؟
نقل قول کردن
0 #8 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 22:01
برای ساختن آینده باید از امروز خود شروع کنیم. اگر از امروز آینده نگری فردا را نکنیم شاید دیگر راه بازگشت نداشته باشیم. ونیمی از فرصتهایمان از دست برود. انسانها گاهی در زندگی خود فرصتها را ازدست میدهند غافل از اینکه, این از دست دادن فرصتها به دلیل عدم آینده نگری و عدم برنامه ریزی است. آینده نگری یک اصل اساسی در زندگی فردی و اجتماعی و در دستورات دین اسلام است.
خداوند در آیه 18 سوره حشر میفرماید: ای مومنان. از خدا پروا دارید و هر کسی از شما بنگرد که برای فردا چه چیزی از پیش فرستاده است, تقوا پیشه سازید که خدا به آنچه میکنید داناست.
نقل قول کردن
0 #9 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 22:01
هرقدر مردم و اقشار کم درآمد جامعه در فشار اقتصادی بیشتری قرار بگیرند, منطق اقتصادی آن جامعه بخصوص منطق اقتصادی اقشار کم درآمد و متوسط جامعه نادرست تر میشود. فقر اقتصادی در یک جامعه به نسبت فقر فرهنگی را به دنبال دارد.. چون در شرایط نامساعد اقتصادی, فرهنگ نیز تخریب میشود.قوانینی که در سطح جامعه برقرار است توسط ما انسانها بصورت قرار دادی برای آرامش و امنیت و رفاه خود ما انسانها به ویژه برای آسایش و آرامش و رفاه اقشار متوسط ایجاد شده است نه برای سختی معیشت!!!!
نقل قول کردن
0 #10 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 22:07
هیچ جیز غیر ممکنی وجود ندارد.اگر بخواهیم و اراده بکنیم همه مشکلات و هر گره ای باز میشود. میگویند بودجه و اعتبار نیست ولی اگر همت بکنند همه چیز درست و حل میشود.میگویند برای حل مشکلات محله مسیر محل شنا معجزه باید بشود ولی ما خودمون با اتحاد و همدلی میتوانیم معجزه بکنیم و طعم امنیت و آرامش و روح امید و نشاط را به قشر ضعیف جامعه مان به ارمغان بیاوریم. چرا باید شعاری و موقع انتخابات به میان مردم بیاییم و از اتحاد و همدلی بگوییم. پس کو کسانی که از اتحاد و همدلی زبان بر سخن می آوردند؟!
نقل قول کردن
0 #11 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 22:09
یک داستانی میخوام برای کسانی که چون ضعف دارن و نمیتونن کاری برای رفع مشکلات ما مردم بکنند و فقط میگن: اگه معجزه بشه شاید حل بشه!!!!
ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮﯼ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﻪ ، ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﮐﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪ ، ﺷﻨﯿﺪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺩﺭ ﺑﺎﺭﻩ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺵ ﺻﺤﺒﺖ
ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ . ﺩﺍﺩﺍﺷﺶ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﻭ ﺭﻧﺠﻮﺭ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺿﻌﯿﻒ ﺗﺮ
ﻭ ﻻﻏﺮﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﺪ.
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻭ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺩﺭﻣﺎﻧﯿﺶ ﺭﻭ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪ.
ﮔﻮﺵ ﻫﺎﺵ ﺭﻭ ﺗﯿﺰ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﭼﯽ ﻣﯽ ﮔﻦ؟
ﭘﺪﺭ ﮔﻔﺖ :
ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﻣﻐﺰﺵ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﯽ ﺷﻪ ﻭ ﻣﺎ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﭘﻮﻝ ﺭﻭ ﺑﺪﯾﻢ.
ﻣﺎﺩﺭ ﺍﺷﮏ ﺭﯾﺰﺍﻥ ﮔﻔﺖ :
ﻭﻟﯽ ﺗﻮﻣﻮﺭ ﺗﻮﯼ ﺳﺮﺵ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺰﺭﮒ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻪ. ﻣﻦ ﻃﺎﻗﺖ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺭﻧﺞ ﮐﺸﯿﺪﻧﺶ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻡ .
ﺍﮔﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﻨﯿﻢ ، ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻩ.
ﭘﺪﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ :
ﺁﺭﻩ ، ﺁﺭﻩ ، ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻢ. ﺣﺎﻻ ﻓﻘﻂ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﻧﺠﺎﺗﺶ ﺑﺪﻩ.ﻓﺮﺷﺘﻪ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ، ﺭﻓﺖ ﺳﺮﺍﻍ ﻗﻠﮑﺶ ﻭ ﭘﻮﻝ ﺧﺮﺩﻫﺎﺵ ﺭﻭ ﺭﯾﺨﺖ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ .
ﺑﺨﻮﺩﺵ ﮔﻔﺖ :
ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﯾﺎﺩ !ﺣﺘﻤﺎ ﻣﯽ ﺷﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺧﺮﯾﺪ ! ﺳﮑﻪ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺭﯾﺨﺖ ﺗﻮﯼ ﺟﯿﺒﺶ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺳﻤﺖ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ !
نقل قول کردن
0 #12 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 22:10
ﺗﻮﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﭘﺸﺖ ﭘﯿﺸﺨﻮﺍﻥ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﻮﻧﺪ ﮐﺴﯽ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﻫﻢ ﻧﮑﺮﺩ.
ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭﯼ ﺳﺮﻓﻪ ﮐﺮﺩ ، ﺑﺎ ﭘﺎﻫﺎﺵ ﺻﺪﺍ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ ... ﻭﻟﯽ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ !
ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺳﮑﻪ ﺯﺩ ﺑﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﭘﯿﺸﺨﻮﺍﻥ ﻭ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﺋﯽ ﻣﺤﮑﻢ ﮔﻔﺖ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ.
ﭼﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ؟
ﯾﻪ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻟﻄﻔﺎ !
ﺑﻠﻪ؟ !
ﯾﻪ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻟﻄﻔﺎ !
ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ؟ !
ﯾﻪ ﭼﯿﺰ ﺑﺪﯼ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻮﯼ ﺳﺮ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮﻡ ﮔﻨﺪﻩ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻪ !
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯽ ﮔﻪ ﻓﻘﻂ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﻧﺠﺎﺗﺶ ﺑﺪﻩ ، ﻣﻨﻢ ﻫﻤﻪ ﭘﻮﻝ ﻫﺎﻡ ﺭﻭ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﺗﺎ ﺍﻭﻧﻮ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﺨﺮﻡ .
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﮐﻤﮑﺖ ﮐﻨﻢ ، ﻣﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻧﻤﯽ ﻓﺮﻭﺷﯿﻢ.
ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﮎ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﺷﮏ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ :
نقل قول کردن
0 #13 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 22:10
ﻭﻟﯽ ﺍﻭﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻩ ، ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﯾﻪ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺑﻬﻢ ﺑﺪﯾﺪ .ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺩﺳﺘﯽ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﺭﻭ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﮐﺮﺩ ﻭ
ﺻﺪﺍﺋﯽ ﮔﻔﺖ :
ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﻘﺪﺭ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﭘﻮﻝ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺷﻤﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ :
ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻦ ﻋﺎﻟﯿﻪ ، ﺩﺭﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮﺕ !
ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ﻭ ﺻﻤﯿﻤﯽ ﺩﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ ﻣﻨﻮ
ﺑﺒﺮ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻮﻥ ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﺖ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺗﻬﯿﻪ
ﮐﻨﻢ؟ !
نقل قول کردن
0 #14 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 22:12
ﺍﻭﻥ ﻣﺮﺩ ﻓﻮﻕ ﺗﺨﺼﺺ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﻣﻐﺰ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺁﻥ ﺭﻭﺯ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺮ
ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ ﺑﻪ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺁﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ .
ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﻋﻤﻞ ﺑﺪﻭﻥ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻫﯿﭻ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺍﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ
ﺷﺪ.
ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻋﻤﻞ ﻣﻘﺪﺍﺭﯼ ﭘﻮﻝ ﺧﺮﺩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﮐﻮﺩﮎ .
ﻣﺪﺗﯽ ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﭘﺴﺮﮎ ﺻﺤﯿﺢ ﻭ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮﮔﺸﺖ.
ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﻢ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺑﺨﺮﯾﻢ ، ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺑﻔﺮﻭﺷﯿﻢ،ﻣﻌﺠﺰﻩ ﮐﻨﯿﻢ , ﺍﮔﺮ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﻢ ﻭ
ﺧﺪﺍﯾﯿﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ..
با تقدیم احترام: عبدالستارکم
مدیریت پایگاه اطلاع رسانی قلعه جیق بزرگ
نقل قول کردن
0 #15 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 22:27
یک داستان هم برای کسانی دارم که از محالات سخن بر زبان می آورند:
ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﭘﻠﯽ ﻋﺒﻮﺭ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﺩﺍﺧﻞ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺧﺮﻭﺷﺎﻥ ﺍﻓﺘﺎﺩﻧﺪ …
ﻫﻤﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺟﻤﻊ ﺷﺪﻧﺪ ﺗﺎ ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﮐﻤﮏ ﺭﺳﺎﻧﻨﺪ …
ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﻧﺪ ﺷﺪﺕ ﺁﺏ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺯﻳﺎﺩ ﺍﺳﺖ، ﮐﻪ ﻧﻤﯽ ﺷﻪ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩ …
ﺑﻪ ﺁﻥ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻧﺠﺎﺗﺘﻮﻥ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩ ! ﻭ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﯼ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﻣﺮﺩ !!!
ﺩﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺁﻥ ﺩﻭ ﻣﺮﺩ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻑ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﺎﺩﯾﺪﻩ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﮐﻮﺷﯿﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﻴﺎﻳﻨﺪ
ﺍﻣﺎ ﻫﻤﻪ ﺩﺍﺋﻤﺎ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺗﻼﺵ ﺗﻮﻥ ﺑﯽ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻫﺴﺖ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﻣﺮﺩ !!!
ﭘﺲ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ﺗﻼﺵ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺁﺏ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺩ .
نقل قول کردن
0 #16 شهروندی از شمال بندر 1397-08-28 22:28
ﺍﻣﺎ ﺷﺨﺺ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ﺗﻮﺍﻧﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺁﻣﺪﻥ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺗﻼﺵ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ .…
ﺑﻴﺮﻭﻧﯽ ﻫﺎ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺗﻼﺷﺖ ﺑﯽ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻫﺴﺖ …
ﺍﻣﺎ ﺍﻭ ﺑﺎ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺗﻼﺵ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﺎﻻ ﺧﺮﻩ ﺍﺯ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺧﺮﻭﺷﺎﻥ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪ . ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺁﻣﺪ، ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﺮﺩ ﻧﺎ ﺷﻨﻮﺍﺳﺖ .
دﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﺕ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺗﺸﻮﯾﻖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ !
(ﻧﺎﺷﻨﻮﺍ ﺑﺎﺵ ﻭﻗﺘﻰ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﻣﺤﺎﻝ می گویند)
باتشکر:عبدالستارکم
نقل قول کردن
0 #17 مطالبات شمال بندرترک 1397-08-29 20:03
سید مناف هاشمی ظهر امروز در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: با تخصیص 10 برابری اعتبارات در بخش آسیب‌های اجتماعی به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی تا پایان سال در استان گلستان هستیم.
استاندار گلستان تاکید کرد: پارسال اعتبار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک میلیارد تومان بود که امسال این اعتبار با 10 برابر افزایش به 10 میلیارد تومان رسید.
وی تصریح کرد: 5 میلیارد تومان از این اعتبارات در بخش حاشیه‌نشینی هزینه می‌شود و 5 میلیارد هم در بخش کاهش طلاق، مبارزه با موادمخدر و آسیب‌های دیگر هزینه خواهد شد.
جناب آقایان نماینده محترم مجلس (نورقلی پور) فرماندار محترم(الیاس هیوه چی) و اعضای شورای پنجم بندرترکمن و شهردار محترم
خوب توجه کنید5ملیاردتومان از این اعتبارات برای بخش حاشیه نشینی هزینه میشه.پس یک عزم جدی و همت و اراده میخواد اگر واقعا دلسوز این مردم هستید
نقل قول کردن
0 #18 مطالبه شمال بندرترک 1397-08-29 21:14
تخصیص 10 میلیارد تومن برای کاهش اسیبهای اجتماعی (رفع مشکلات حاشیه نشینی)درسال1397
سید مناف هاشمی ظهر امروز در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: با تخصیص 10 برابری اعتبارات در بخش آسیب‌های اجتماعی به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی تا پایان سال در استان گلستان هستیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: پارسال اعتبار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک میلیارد تومان بود که امسال این اعتبار با 10 برابر افزایش به 10 میلیارد تومان رسید.

وی تصریح کرد: 5 میلیارد تومان از این اعتبارات در بخش حاشیه‌نشینی هزینه می‌شود و 5 میلیارد هم در بخش کاهش طلاق، مبارزه با موادمخدر و آسیب‌های دیگر هزینه خواهد شد.
لذا از مدیریت شهری و اعضای شورای بندرترکمن و نماینده محترم مجلس (رامین نورقلی پور) و فرماندار محترم (الیاس هیوه چی) خواهشمند است که در راستای جذب این اتبار برای رفع مشکلات حاشیه نشینی در مسیر محل شنا اقدامات لازم را مبذول فرمایید
نقل قول کردن
0 #19 مطالبه شمال بندرترک 1397-08-29 21:16
اتوجه به مشکلات فراوان شمال بندرترکمن نظیر مشکلات بافت شهری که باعث شده تا از حداقل حقوق شهروندی خود(برق و آب ) برخوردار نباشند واین شهروندان از این درد رنج میکشند با توجه به اینکه حدود15 سال در این مناطق سکنا گزیده اند.این عزیزان بارها و بارها از مدیریت شهری جهت رفع مشکلات محله شون مراجعه کرده اند ولی نتیجه ایی نگرفته اند. و مدیریت شهری نیز نبود اعتبار رو بهانه میکنند

اهالی مسیر محل شنا بارها و بارها از مسئولین و مدیریت شهری و از نماینده محترم چه حضوری و چه سایت های خبری و چه تلگرام جهت رفع مشکلاتشان مطالبه کرده اندو این حقیر نیز به عنوان نماینده این محله از مسئولین شهر بندرترکمن جهت رفع مشکلات این محله مطالبه کرده ام. و در بعضی موارد نتیجه هم گرفته ام .
نقل قول کردن
0 #20 مطالبه شمال بندرترک 1397-08-29 21:17
پیشنهاد بنده این است که شخص نماینده محترم به همراه فرماندار ورییس شورا وشهردار یک بازدید یا نشستی از نزدیک با مجموعه اهالی اون منطقه داشته باشند وحتما یک خروجی همراه با مصوبات اجرایی ودارای بازه زمانی داشته باشد وگرنه هر وعده ووعیدی باد هوا خواهد بود!
https://tamasha.com/v/A5moz
باتقدیم احترام: عبدالستارکم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر