c_300_250_16777215_10_images_69666.jpg

ترکمن سسی- مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات شهر مرزی اینچه‌برون گفت: وحدت کلمه بین مسلمانان و مردم ایران اسلامی تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل می‌کند.


به گزارش ترکمن سسی ، آخوند عبدالغفور چرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: در شرایط کنونی که استکبار جهانی ایران را به لحاظ اقتصادی تحریم و تهدید می‌کند، جوانان ما باید مراقب باشند و وحدت خود را بیش از پیش حفظ و تقویت کنند. پایه‌های اقتصادی ما در کشور قوی است و جوانان با تحریم و محاصره اقتصادی به ابتکار و خلاقیت روی آوردند. موفقیت ما در هر زمینه با وحدت میسر است.
مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی شهر اینچه‌برون بیان داشت: همه مسلمانان باید حول محور ولایت فقیه، پیروی از رهبر معظم انقلاب و وحدت کلمه با هم اتحاد داشته باشند تا دشمنان نتوانند در ما نفوذ کنند.
وی ادامه داد: در زمان پیامبر(ص) هم احزاب ایشان با وحدت،استقامت و صبر توانستند بر دشمنان غلبه کنند. امروز ما مسلمانان نیز باید در چنین شرایطی با صبر،استقامت و حفظ وحدت بتوانیم بر هم توطئه ها غلبه کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر