c_300_250_16777215_10_images_1_39515.jpg

ترکمن سسی- در پی قتل مولوی عبدالغفور جمالزهی، امام جمعه اهل سنت روستای رضا آباد بخش فندرسک استان گلستان توسط عوامل ناشناس، امام جمعه اهل سنت آزادشهر با انتشار پیامی ضمن محکومیت این قتل خواستار شناسایی عاملان این حادثه شد.



به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج، متن پیام مولوی محمد حسین گرگیج به شرح ذیل است:


إنّا لله و إنّا إلیه راجعون
ضایعه دلخراش قتل ناجوانمردانه و شهادت مولوی عبدالغفور جمالزهی که سال های متمادی در درس تفسیر و حدیث، فقه و اصول فقه نزد این حقیر، با اخلاص و ارادت خالصانه حضور داشتند همه ما اعم از مدرسین، طلاب حوزه علمیه فاروقیه گالیکش و مردم متدین این خطه را در غم اندوه فرو برد.
از تمامی مؤمنین بالأخص خانواده و بستگان آن شهید والا مقام و طایفه بزرگوار رخشانی تقاضا می شود با سعه صدر، درایت و حکمت پیگیر این موضوع باشند و از خداوند متعال خواستارم که عامل یا عوامل این خون ناحق را هر چه زودتر رسوا نموده و به دست قانون حق بسپارد.
از مسئولین ذی ربط و امنیتی خواستاریم که با درایت کامل عامل یا عوامل این حادثه را شناسایی نموده و با حکمت کامل این بحران را مدیریت نمایند تا تسلی خاطر برای اعضای  خانواده و مقتدیان آن شهید والا مقام و مردم این منطقه گردد.
در خاتمه از خداوند متعال خواستارم که این عزیز سفر کرده را با انبیاء، صدقین و صالحین محشور بگرداند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر