c_300_250_16777215_10_images_1_69690.JPG

ترکمن سسی- شامگاه سه شنبه 6 آذرماه 1397 گرگان یا بهتر بگویم گلستان از مردی تجلیل کرد که تمام هم و غمش بر رابطه دوستی و برادری و ایجاد تعامل و تعالی هم استانی هایش بود.


 حاج علی اصغر طهماسبی بیش از سی سال خدمت خالصانه و صادقانه را پشت سر گذاشته بود و اکنون دوستدارانش به پاس اخلاصش تکریمش می کردند. ساعت هفت شب سالن اجتماعات مجموعه پذیرایی پیوند روبروی سایت اداری استانداری گلستان مملو از اقشار مختلف مردمی ، مسئولین، احزاب، خیرین، ورزشکاران، روحانیون، اصحاب رسانه، نظامیان و دوستداران عدالت و امنیت بود.
چیدمان مراسم به گونه ای پیش بینی شده بود که با روحیه ۵ سال مسئولیت طهماسبی بعنوان معاونت امنیتی و سیاسی استانداری گلستان همخوانی داشت. تلاش در حفظ امنیت استان، رضایت تمام اقوام و ایجاد مودت از خصوصیات بارز طهماسبی در دوران خدمتش بود و اکنون حضار مراسم تمامن تداعی کننده همان روحیات بودند.
مراسم با تلاوت زیبای حاج رمضان ساوری از آیات شریف قرآن کریم آغاز شد،

c_300_250_16777215_10_images_1_69691.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سپس دو مجری برنامه یکی از بندر ترکمن و دیگری از بندرگز، معرفی و بیان نظرات داشتند، مرشد ورزش زورخانه ای با اجرای شعری از سعدی شیرازی خطاب به طهماسبی به ستایشش پرداختند.

c_300_250_16777215_10_images_1_69692.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 اولین سخنران مراسم، چوپانی رئیس اتاق بازرگانی استان بود، ایشان پس از تقدیر از زحمات شایسته طهماسبی در بخشی از سخنانش بیان داشتند: طهماسبی در انتخابات واقعا رعایت امانت و امانتداری در آراء ملت را در نهایت شرافت انجام دادند، ایشان دارای هوش بسیار بالایی هستند و در زمان مسئولیتش ضامن تصمیمات خودشان و حافظ ارزشهای نظام و ولایت مدار بودند.

c_300_250_16777215_10_images_1_69693.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سخنران دوم حاج آخوند میرزاعلی مشاور امور اهل سنت استاندار و امام جمعه آق قلا بودند. ایشان پس از قدردانی از زحمات طهماسبی در بخشی از سخنانش با بیان حدیثی از امام صادق (ع) ایراد کردند: حل گره ای از مشکلات مردم بهتر از ۷ بار طواف خانه کعبه است، خدمت به مردم بهترین عبادت است، عبادت عزلت و گوشه گیری نیست عبادت خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم است حل مشکل مخلوق در این برهه از زمان سربلندی اسلام را بهمراه دارد، ایشان در بخشی دیگر از سخنانشان. حاج آقای نورمفیدی را بعنوان منادی وحدت مسلمانان برای استان وجود ایشان را برکت دانستند و گفتند وجود حاج آقای نورمفیدی برای استان نور است.

c_300_250_16777215_10_images_1_69694.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پخش کلیپی از فعالیت های طهماسبی بخش بعدی برنامه بود.
سردار ۸سال دفاع مقدس سخنران بعدی بودند. ایشان ضمن یاد و خاطره شهداء و تقدیر از زحمات طهماسبی بیان کردند: یکی از خصوصیات ویژه ایشان این است که با مسئولان تعامل بسیار خوبی داشتند و با محوریتش با وجود تنوع اقوام استان گلستان کمترین مشکل را داشت، در حوزه توسعه محوری ایشان موفق بودند، بستر توسعه در استان بسیار فعال و آماده است تنها نگاهی می تواند کارآمد باشد که نگاه توسعه محوری داشته باشد خوشبختانه آقای طهماسبی در این محور آدم موفقی بودند.

c_300_250_16777215_10_images_1_69695.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


در ادامه برنامه توسط مجریان اعلام شد خیر برجسته استان پیخی موحد یک رأس اسب اصیل ترکمن به طهماسبی اهداء کردند.

c_300_250_16777215_10_images_1_69698.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


حاج آقای لیوانی امام جمعه موقت گرگان سخنران بعدی بودند، ایشان بیان داشتند پیش از سخنرانی لازم میدانم به حاشیه بپردازم که این مراسم را چه کسانی برگزار می کنند و با چه اهدافی? در فضای مجازی ممکن است تحلیل هایی در این زمینه صورت گیرد،. ایشان ضمن بررسی این موضوع بیان داشتند که برگزاری این مراسم کاملا خودجوش و مردمی و توسط دوستداران طهماسبی صورت گرفته است. ایشان در ادامه بیاناتشان به خصوصیات اخلاقی طهماسبی پرداختند و اضافه کردند: یکی از ویژگیهای آدمهای خوب این است که از مسئولیت می گریزند آقای طهماسبی از مسئولیت می گریخت از ویژگیهای دیگر ایشان این بود که وقت نمی شناخت. خیلی از مواقع پیش می آمد که پاسی از شب تماس می گرفتم و می گفتند در استانداری هستند. ایشان بفکر جامعه و نظام بودند سعه صدر داشتند و در برابر فشارها با تمام شجاعت مسئولیت را خودشان به عهده می گرفتند.

c_300_250_16777215_10_images_1_69696.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


سخنران آخر خود طهماسبی بود، ایشان ضمن قدردانی از برگزار کنندگان مراسم و حضار گفتند, تامین امنیت هزینه دارد باید مراقبت کنیم بی شک شما عزیزان،همه گروهها احزاب، اصحاب قلم در تامین امنیت استان نقش بسزایی دارید. در ادامه سخنرانی اضافه کردند: در ۵سال گذشته بیش از هزار سخنران کشوری در استان حضور داشتند که هیچکدام دست خالی بر نگشتند،. طهماسبی با اشاره به حضور دکتر مطهری در استان بعنوان سخنران ماجرای سخنرانی ایشان در استان فارس و همچنین ممانعت از سخنرانی در فضای باز و حاشیه امام زاده بنا به دلایل امنیتی اشاره کردند و گفتند: وقتی موضوع را به حاج آقای نورمفیدی گفتم ایشان تحسین کردند. در ادامه سخنرانی طهماسبی بیان داشتند: ما مسئولین باید به خودمان ببالیم که در استان امنیت را برقرار کردیم ما همه انرژی و نیروی خودمان را باید مدیون نماینده ولی فقیه بدانیم الحمدلله استان گلستان علی رغم تنوع اقوام در امنیت کامل است، در ادامه سخنرانی طهماسبی افزود, تاکنون هیچ برنامه فرهنگی و هنری در استان به تعلیق نیافتاده و این بخاطر تامل خوبی است که مدیران با گروهها دارید و رابطه خوبی که مسئولان و مدیران با گروهها داشتید .

c_300_250_16777215_10_images_1_69697.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


طهماسبی ضمن تشکر و قدردانی از اصحاب رسانه و منتقدین در قسمتی از سخنانش بیان داشت: درود و زنده باد مخالف من که به ما روشنایی بخشید تا راه را گم نکنیم که با تشویق حضار همراه بود. پایان بخش کلام طهماسبی. چون وا نمی کنی گره ای خود گره مباش ابرو گشاده باش چون دستت گشاده نیست. / خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار.
پایان بخش مراسم تدارک شام مفصل بود که در سلف سرویس مجموعه مهیا شده بود.

گزارش و تهیه عکس, عاشور اتک پور

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر