c_300_250_16777215_10_images_1_69701.jpg

ترکمن سسی- نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا با انتقاد از ضعف مدیران و عدم اجرای روکش آسفالت مسیر سه راه عطاآباد به اوچ تپه گفت: بودجه یک و نیم میلیارد تومانی آن مسیر مصوب شده ولی به دلیل ضعف مدیریت هنوز کار انجام نشده است.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: این مسیر یکی از مسیرهای با وضعیت بسیار بد اما پرترددی است که هر هفته سوانح رانندگی منجر به فوت در این مسیر رخ می‌دهد.
هزارجریبی در پاسخ به این سوال که مدیران مرتبط اظهار می‌کنند بودجه لازم برای اجرای بریدگی‌ها به اندازه لازم وجود ندارد، تاکید کرد: پس این همه کارهایی که انجام می‌شود بودجه از کجا می‌آید؟، یک ماه گذشته یک و نیم میلیارد تومان بودجه برای روکش آسفالت مسیر سه راه «عطا آباد» به «اوش تپه» مصوب شد اما هنوز روکش این مسیر انجام نشده است.
نماینده مردم گرگان و آ‌ق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیران ما باید مدیران اجرایی باشند نه مدیران میزی که فقط در اتاقشان بنشینند.
هزارجریبی در پاسخ به این سوال که از بودجه 9 و نیم میلیارد تومانی که اولویت هزینه آن در اختیار نمایندگان مجلس است، شما چه میزان به حوزه راه اختصاص داده‌اید، گفت: از این میزان بودجه 2 میلیارد تومان برای راه‌آهن گرگان به مشهد مقدس اختصاص دادم، 2 میلیارد تومان را برای حوزه‌های علوم پزشکی و بهداشت و درمان در نظر گرفتم، 2 میلیارد تومان برای سالن‌ها و خانه‌های ورزش اختصاص دادم، 2 میلیارد تومان هم برای طرح‌های هادی روستایی و باقی آن هم در حوزه‌های دیگر در نظر گرفتم.
وی در پاسخ به اینکه برای حوزه راه هیچ بودجه‌ای در نظر نگرفتید، گفت: خیر، کل بودجه عددی نبوده که برای این حوزه اختصاص دهم چون حوزه راه بودجه لازم را دارد و تمام موضوعاتی که این 9 و نیم میلیارد را به آن اختصاص دادیم موضوعات مهم و اساسی استان بوده است.
نماینده مردم گرگان و آ‌ق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بودجه در حوزه راه وجود دارد و به نظرم ضعف مدیریت باعث عدم اجرای این دوربرگردان‌ها می‌شود./ خبرگزاری فارس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر