c_300_250_16777215_10_images_1_69730.png

ترکمن سسی- سریالی ۱۳ قسمتی درباره زندگی مختومقلی فراغی یکی از بزرگترین شعرای ترکمن با مشارکت کشور ترکمنستان ساخته می شود.


به گزارش ترکمن سسی ، منوچهر آذر در این باره به بانی فیلم گفت: بخشی از فیلمنامه این سریال توسط دو نویسنده ایرانی و ترکمنستانی به نگارش درآمده است و این سریال با مشارکت کشور ترکمنستان تولید خواهد شد که نیمی از سرمایه گذاری ساخت این سریال را این کشور برعهده گرفته ولی نیمی دیگر در انتظار سرمایه گذار است.
قلی رجب اف و حسین مختاری نویسندگان این سریال هستند و سید رحیم حسینی نیز کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. تاکنون حضور منوچهر آذر در این کار قطعی شده است.
این بازیگر در ادامه گفت: مختومقلی از شعرای بزرگ ترکمنی است که در اشعار خود مسائل اجتماعی و سیاسی را مورد توجه قرار داده و به اتحاد ترکمن‌ها و تقبیح جنگ‌های آن دوران بخصوص حمله نادرشاه افشار می‌پردازد. او یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های مردم ترکمن به‌شمار می‌آید.
بنابر اظهار یکی از دست اندرکاران این پروژه همچنان منتظر سرمایه گذاری نیمی دیگر از سریال است تا تولید آن وارد فاز جدی تولید شود.
بنابر اعلام اولویت سازندگان این است که سریال برای تلویزیون ساخته شود و در غیر این صورت ممکن است در شبکه نمایش خانگی تولید شود. ضمن اینکه قرار است در کنار بازیگران ایرانی از بازیگران غیر ایرانی هم دعوت به همکاری شود و احتمالا تصویربرداری سریال به غیر از ایران در کشورهای قزاقستان و ترکمنستان نیز خواهد بود.
سریال «مختومقلی» قرار است در ۱۳ قسمت و به کارگردانی سید رحیم حسینی و با مشارکت نوژن فیلم و کشور ترکمنستان ساخته شود./ بانی فیلم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر