c_300_250_16777215_10_images_1_69812.jpg

ترکمن سسی- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس با اشاره به ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 371 گنبدی، گفت: بر این اساس در آمار ایجاد اشتغال گنبدکاووس رتبه نخست استان گلستان را برعهده دارد.


عبدالحکیم سلاق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه گنبدکاووس همواره رتبه نخست ایجاد اشتغال را در سطح استان گلستان کسب کرده که به این موضوع افتخار می‌کنیم، اظهار کرد: در سال قبل شهرستان گنبدکاووس با همکاری ادارات و نهادهای مختلف بالغ بر 112 درصد تحقق تعهد اشتغال را داشته است که در نوع خود بسیار جالب و البته اثرگذار است.
وی با بیان اینکه در جدیدترین آمار سال جاری شهرستان گنبدکاووس در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال در جایگاه دوم استان گلستان قرار دارد، افزود: این در حالی است که در وضعیت ایجاد اشتغال شهرستان گنبدکاووس نخستین شهرستان استان گلستان در آمار تا به امروز است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس با تقدیر از ادارات و نهادهایی که تعهدات ایجاد اشتغال خود را محقق کرده و از برنامه جلو هستند، خاطرنشان کرد: اداره حمل و نقل جاده‌ای با تحقق 139 درصدی، اداره منابع طبیعی با تحقق 100 درصدی و صندوق کارآفرینی امید با تحقق 112 درصدی اشتغال خود تا به امروز موفق‌ترین دستگاه‌ها در ایجاد اشتغال بوده‌اند.
سلاق با تاکید بر اینکه ادارات دامپزشکی، آب منطقه‌ای و مخابرات تا کنون موفق به ثبت آمار اشتغال خود در سامانه رصد نشده‌اند، گفت: برخی از مشکلات سیستمی و همچنین کوتاهی در ثبت آمار باعث شده است که آمار این ادارات در تحقق اشتغال صفر درصد باشد.
وی با تشکر از مرکز فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس بابت ایجاد 105 شغل با وجود عدم تعهد اشتغال در سال جاری، ادامه داد: انتظار ما از همه دستگاه‌ها و ادارات این است که اینگونه با احساس مسوولیت در حوزه ایجاد اشتغال به صورت جدی و فراتر از تکالیف اداری اقدام کنند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس با اشاره به اینکه تعهد اشتغال سال 1397 برای شهرستان گنبدکاووس تعداد 4012 نفر است، تصریح کرد: تا به امروز و بر اساس سامانه رصد تعداد اشتغال ایجاد شده در گنبدکاووس 2 هزار و 371 نفر و تحققی بالغ بر 59 درصد است که باید به سرعت افزایش پیدا کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر