c_300_250_16777215_10_images_1_69816.jpg

ترکمن سسی- در پی عدم دعوت از نماینده گنبدکاووس و بخش داشلی برون در جایگاه ویژه صبح امروز در جلسه شورای اداری استان ، نماینده یاد شده آن را بی احترامی به جایگاه نماینده مردم تشخیص داد و جلسه را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، این خبر در پایگاه خبری ترکمن نیوز چنین منعکس شده است:

از قرجه طیار به دلیل بی‌توجهی و بی‌احترامی به جایگاه نماینده مجلس، شورای اداری استان را ترک کرد
سریال بی احترامی مدیران گلستانی این بار به نماینده مردم گنبدکاووس در جلسه شورای اداری استان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران، قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس و بخش محروم داشلی برون در مجلس صبح امروز بعد از قرائت قرآن و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، جلسه شورای اداری استان را که با حضور نماینده ولی فقیه و سایر مدیران کل و مسئولین استانی و شهرستانی تشکیل شده بود را ترک کرد.
 
قرجه طیار در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز با اشاره به جایگاه رفیع نماینده مردم و شخصی نبودن موضوع بی احترامی به نماینده مجلس اظهار داشت: وی تنها به دلیل حضور نماینده ولی فقیه در جلسه سخنی به میان نیاورد و بدون اعتراض از جلسه شورای اداری خارج شد.

لازم به ذکر است: درحالی که نماینده شهرستان‌های شرق استان در جایگاه ویژه به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان نشسته بودند و صندلی خالی هم در کنار استاندار وجود داشت اما از نماینده گنبدکاووس برای حضور در جایگاه دعوت نشد.
 c_300_250_16777215_10_images_1_69815.jpg



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر