c_300_250_16777215_10_images_1_69830.jpg

ترکمن سسی - امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا از مساعدت ۱۰ میلیارد ریالی سیدمناف هاشمی استاندار گلستان برای تجهیز جایگاه تماشاگران و زیرسازی پیست سوارکاری شهرستان آق قلا خبر داد.



به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، امانگلدی ضمیر از نشست مشترک سید مناف هاشمی، استاندار و نبی هزارجریبی، نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با مسئولان شهرستان، همزمان با برگزاری هفته قهرمانی کورس پائیزه سوارکاری شهرستان آق قلا خبر داد.
 
فرماندار شهرستان آق قلا ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای تامین و برگزار کنندگان کورس پائیزه که در کمال آرامش و امنیت و با حضور پرشور علاقمندان به این ورزش سنتی مفرح به مدت 10 هفته از بیستم مهر ماه سال جاری برگزار شد، افزود: نماینده عالی دولت در استان 10 میلیارد ریال در خصوص احداث جایگاه تماشاگران و همچنین زیرسازی پیست سوارکاری اختصاص داده است.
 
وی با اشاره به واگذاری مجموعه سوارکاری به بخش خصوصی با موافقت مسئولان استانی، تصریح کرد: با تلاشهای صورت گرفته و تحول بسیار خوبی که توسط هیئت سوارکاری و حمایت های مالی در مجموعه سوارکاری اتفاق افتاده است، امید آن می رود این مجموعه به هیئت سوارکاری واگذار شود تا علاوه بر تکمیل زیرساختها همچون احداث جایگاه تماشاگران با توجه به استقبال بی نظیر 10 هزار نفری علاقمندان به این ورزش سنتی مفرح در هفته قهرمانی کورس پائیزه شهرستان آق قلا داشتند، شاهد رونق صنعت گردشگری و توسعه شهرستان در آینده ای نزدیک باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر