c_300_250_16777215_10_images_1_P3050062.JPG

ترکمن سسی- همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی آوای فجر در بهمن ماه سال جاری، برنامه شبی با ترکمن های گلستان با اجرای برنامه های متنوع و اجرای موسیقی سنتی ترکمنی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.


موسی جرجانی پژوهشگر فرهنگ و ادب ترکمن در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی گفت: در ایام دهه فجر امسال جشنواره موسیقی فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود و یک شب از برنامه تالار اختصاص به ترکمن ها دارد و در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شده مراسم های چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه با همکاری جمعی از دوستان فرهنگی برنامه شبی با ترکمن های گلستان را با حضور و هنرنمایی هنرمندان ترکمن برگزار خواهیم کرد.
این فعال فرهنگی و ادبی ترکمن افزود: برگزاری اینگونه برنامه ها نیاز به همکاری و حمایت دوستان ، افراد علاقمند و شرکت های بخش خصوصی دارد لذا از افراد حقیقی و حقوقی که قصد همکاری و اسپانسری این برنامه را دارند از هم اکنون دعوت می گردد هماهنگی ها و همکاری لازم را انجام بدهند.
گفتنی است برنامه شبی با ترکمن های گلستان طی چند سال گذشته در مناسبت های مختلف از جمله هفته وحدت ، جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان برگزار شده و با اجرای برنامه های بسیار متنوع با استقبال بی نظیر شهروندان ترکمن همراه بوده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر