c_300_250_16777215_10_images_1_39778.jpg

ترکمن سسی- عبدالحی آخوند میرزاعلی به عنوان سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی گلستان منصوب شد.



در حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آخوند عبدالحی میرزاعلی به‌عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گلستان منصوب شد.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دوران مدیریت رضا قوانلو در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان، طی حکمی آخوند عبدالحی میرزاعلی را به‌عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گلستان منصوب کرد.

در بخشی از حکم علیرضا مختارپورخطاب به آخوند عبدالحی میرزاعلی آمده است:

نظر به تجربیات و تعهدات جنابعالی در عرصه فرهنگی، به موجب این ابلاغ تا تعیین مدیرکل جدید به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گلستان تعیین می‌شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باریعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه‌ کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر