c_300_250_16777215_10_images_1_70012.jpg

ترکمن سسی - خانواده چهارقلوی ترکمن در سقر تپه از سوی کمیته امداد استان گلستان حمایت می شوند و از آن کمیته ماهانه جمعاً مبلغ ۷۴۴ هزار تومان یارانه و مستمری دریافت می‌کنند.


به گزارش ترکمن سسی ، کمیته امداد گلستان در پی انتشار وضعیت چهارقوی سقرتپه ای در یکی از خبرگزاری ها ، در کمترین زمان ممکن اقداماتی برای حمایت‌ از این خانواده انجام داد.
آبان ماه سال جاری یک بانوی ترکمن در بیمارستان «آل جلیل» آق‌قلا فرزندان چهارقلو خود را به دنیا آورد که ضمن خوشحالی برای به دنیا آمدن این چهارقلوها، نگرانی‌هایی در خصوص فراهم کردن هزینه‌های این فرزندان برای خانواده وی نیز مطرح شد.
پدر چهارقلوهای گلستانی متولد ۱۳۶۳ و از ترکمن‌های روستای «سقرتپه» گمیشان و راننده کامیون فرد دیگری است و درآمدی کمتر از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دارد که جوابگوی هزینه‌های زندگی‌شان نیست.
مادر این نوزادان متولد ۱۳۷۳، خانه‌دار و دارای یک پسر پنج‌ساله دیگر هست که با توجه به هزینه‌های بالای پوشک، شیر خشک و وضعیت نامناسب مسکن، خواستار حمایت و کمک مسئولان شد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد گلستان : اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: خانواده چهارقلوی گلستانی تحت حمایت این نهاد قرارگرفته و ماهانه جمعاً مبلغ ۷۴۴ هزار تومان یارانه و مستمری کمیته امداد دریافت می‌کنند.
وی عنوان کرد: طرح همسفره کمیته امداد در راستای تأمین حداقل نیاز غذایی کودکان نیازمند زیر ۶ سال که سرپرستان آن‌ها توانایی مالی کافی را ندارند ایجادشده است.
اسکندری خبر داد: این چهارقلوها به مدت پنج سال از طرح همسفره کمیته امداد بهره‌مند‌می شوند و ازاین‌پس هر کودک ماهانه ۹۵ هزار تومان و جمعاً ماهانه ۳۸۰ هزارتومان به‌حساب خانوار برای تأمین نیاز غذایی کودکان واریز می‌شود.
گفتنی است، پدر این چهارقلوها دعا کرده بود اگر فرزندانش سالم به دنیا بیایند و مشکلی نداشته باشند صدقه‌ای درراه رضای خداوند بدهد تا با یاری خداوند بتواند فرزندانی سالم و صالح تربیت کند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر