c_300_250_16777215_10_images_1_70051.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: دو کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه سیار شهری در گرگان وجود دارد.


به گزارش ترکمن سسی ، محبوبه رجب‌ نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همکاری با دستگاه های مختلف برای بهره گیری از حمایت های آن ها در زمینه بالا بودن سرانه هایی که بتواند به طور کامل پاسخگوی نیازها و مطالبات کودکان و نوجوانان باشد، در دستورکار ما قرار دارد.
رجب نسب ادامه داد: دیداری با شهردار گرگان و مدیران شهری صورت گرفت تا در راستای اجرای برنامه های شهر دوستدار کودک گام برداریم.
وی افزود: بهسازی و گسترش فضاهای آموزشی به منظور افزایش خدمات فرهنگی و هنری کانون فرهنگی آموزش نیازمند حمایت سایر دستگاه های مختلف است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: می توان با استفاده از ایده های خلاقانه، کمبود فضا و امکانات را جبران کرد و یکی از این ایده ها استفاده از کتابخانه سیار است.
وی تصریح کرد: از شهردار گرگان خواستیم که یک دستگاه اتوبوس شهری را برای یکی از کتابخانه های سیار گرگان در اختیار ما قرار دهد.
رجب نسب با بیان این که گرگان سه کتابخانه سیار دارد، گفت: دو کتابخانه در روستاها و یک کتابخانه در سطح شهر گرگان فعالیت می کند.
وی افزود: شهردار گرگان علاوه بر دادن قول مساعد در این زمینه، گفت که از برنامه های کانون برای ایجاد کتابخانه تخصصی کودک هم حمایت خواهد کرد.
وی اظهار کرد: کتابخانه تخصصی مهارتی کودک و نوجوان از برنامه های ما است که مکان یابی شده و فرصتی برای بحث و گفتگوی کودکان خواهد بود.
رجب نسب با بیان این که همه دستگاه ها به برنامه های کانون مرتبط هستند، خاطرنشان کرد: آن ها باید در جلب مشارکت خانواده ها به ما کمک کرده تا بتوانیم پوشش خدمات خود را گسترش دهیم.
لازم به ذکر است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان ۱۷ مرکز ثابت، ۹ مرکز سیار، سه مرکز فراگیر و دو مرکز پستی دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر