c_300_250_16777215_10_images_1_70070.jpg

ترکمن سسی - عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان شبکه های فضای مجازی گفت : دیدار مردمی رئیس جمهور روز دوشنبه در گنبدکاووس انجام می شود.

کریمی افزود : مراسم استقبال از رئیس جمهور روز دوشنبه ساعت هشت و 30 دقیقه صبح در استادیوم تختی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد : این دیدار تنها دیدار مردمی رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان گلستان خواهد بود و در ادامه رئیس جمهور برای شرکت در جلسات اداری و نشست با نخبگان و فعالان سیاسی اجتماعی به مرکز استان خواهد رفت.

عبدالقدیر کریمی خاطر نشان کرد : با پیگیری استاندار گلستان یک مجمتع ورزشی بزرگ در گنبدکاووس با اعتبار 400 میلیارد ریالی جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری پیشنهاد شده است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی رسانه ها به مردم گلستان بویژه شرق این استان برای حضور گسترده در مراسم دیدار با رییس جمهوری، تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی طوری وانمود می کنند که بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد شده اما مردم آگاه با حضور پرشور خود خط بطلانی بر این تبلیغات دشمنان خواهند کشید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر