c_300_250_16777215_10_images_1_70081.jpg

ترکمن سسی - طرح ملی ۴۰ سال ۴۰ کاروان جمعیت هلال احمر با حضور دکتر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور و با برپایی نخستین کاروان سلامت در استان گلستان آغاز به کار کرد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی هلال احمر گلستان، دکتر پیوندی در این خصوص گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جمعیت هلال احمر در نظر دارد در ۴۰ نقطه محروم کشور این طرح را عملیاتی کند که امروز شاهد افتتاح رسمی این طرح ملی در روستای قره سو شهرستان آزادشهر واقع در شرق گلستان هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر خدماتی شامل داروخانه، دندانپزشک، پلی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی به مردم مناطق محروم‌ و کم برخوردار روستاها به صورت رایگان ارائه می‌شود. وی ‌در ادامه افزود: این طرح ملی همزمان با سفر ریاست محترم جمهور در روستای قره سو شهرستان آزادشهر آغاز شد و تا پایان اسفند ماه کاروان سلامت در ۴۰ نقطه سراسر کشور در استان های مختلف ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان ۴۰ خانه هلال به عنوان محل اولیه رفع مشکلات در حوادث با طراحی مدون و جامعه محور که همان مدیریت بحران از پایین به بالاست، در این استان آغاز خواهد شد.

پیوندی بیان کرد: امیدواریم که با این ۴۰ خانه هلال و کاروان سلامت بتوانیم گوشه ای از نیازمندی های مردم را در حوزه سلامت و حوادث احتمالی برطرف کنیم و امیدواریم مورد رضایت مردم عزیزمان در جای جای استان ها قرار گیرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر