c_300_250_16777215_10_images_1_70195.jpg

ترکمن سسی – اجرای روکش آسفالت مسیر سه راهی عطاآباد ، روستای قزلی ، روستای کرد و اوچ تپه که از مطالبات مردمی منطقه بود در روزهای اخیر انجام شده است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، در پی انجام این خواسته مردمی ، جمعی از اهالی روستاهای یاد شده با نصب بنر از نبی هزار جریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا پرتلاش و مردمی تقدیر و تشکر نموده اند.
بی شک پیگیری های هزار جریبی نماینده مجلس و زحمات مدیران و نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در انجام این مهم تاثیر گذار بوده است اما هنوز بخشی از روکش آسفالت این مسیر از روستای قزلی تا دو راهی چن سولی یعنی محدوده روستای کرد انجام نشده است.
با توجه به اجرای روکش آسفالت اخیر این مسیر نیاز به خط کشی مجدد دارد که در صورت عدم انجام خط کشی جدید برای تردد در شب هنگام می تواند خطر آفرین باشد لذا از نماینده محترم و نیز متولیان امر خواسته می شود دو مورد اخیر را نیز همت نمایند.
به عبارت دیگر در پی اجرای روکش آسفالت این مسیر که خواست اهالی روستاهای این منطقه بود ، اکنون جهت تردد ایمن در مسیر انجام خط کشی جدید ضروری است و امیدواریم با همت مسولین امر از نمایندگان محترم حوزه ، امانگلدی ضمیر فرمانداری شهرستان آق قلا ، مهندس میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان و آرخی بخشدار مرکزی شهرستان آق قلا این خواسته نیز هرچه زودتر انجام شود.
 پایگاه خبری "ترکمن سسی" در ماههای گذشته نیز در خصوص پر تردد بودن این مسیر و ضرورت اجرای روکش آسفالت آن گزارشی منتشر کرده بود.  در نهایت با ابراز خرسندی از نتیجه بخش بودن انعکاس مطالبات مردمی در رسانه از تلاش های مهندس نبی هزار جریبی صمیمانه سپاسگزاری می نماییم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر