c_300_250_16777215_10_images_1_69304.jpg

ترکمن سسی - نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت : مبلغ ۶۹ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان گمیشان اعتبار اخذ کردیم و قرار شد کار این بیمارستان تا دو سال آینده به اتمام برسد.

رامین نورقلی پور در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ،  از ادامه روند پیگیری‌ها درآن حوزه گفت : پروژه‌های باشگاه تختی در بندرترکمن، سالن صدرا در بندرگز و زمین چمن مصنوعی کردکوی تحویل پیمان‌ کاران شد و در سال مالی ۹۷ به اتمام و بهره برداری خواهند رسید.
وی درخصوص احداث بیمارستان در گمیشان اظهار داشت: مبلغ ۶۹ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان گمیشان اعتبار اخذ کردیم و قرار شد کار این بیمارستان تا دوسال آینده به اتمام برسد.
نورقلی ‌پوراز روند پیگیری‌های خود درباره احداث جاده‌های حوزه انتخابیه خبر داد و بیان نمود: مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای جاده چهار بانده کردکوی به بندرترکمن و بندرترکمن به آق‌قلا اخذ شد و با مبلغ نزدیک به ۵ میلیارد تومانی که پیش ازاین قولش را گرفته بودیم، حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌شود و جاده چهار بانده کردکوی به بندرترکمن به امید خدا امسال به اتمام خواهد رسید.
نماینده مردم غرب گلستان افزود: با پیگیری از وزارت ورزش و جوانان، تقریباً ۷۰۰ میلیون تومان برای استخر بندرترکمن  اخذ کردیم تا بتوانیم هر چه سریع‌ تر و درسال ۹۷ به بهره‌برداری برسانیم. همچنین اخذ مبلغ ۷۰ میلیارد تومان برای احداث اسکله جهت توسعه گردشگری درجزیره آشوراده، اخذ مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای نجات خلیج گرگان و لایروبی دهانه‌های خلیج گرگان، اخذ موافقت سازمان صنایع دستی و گردشگری جهت احداث جاده چهارکوه کردکوی که مبلغ اعتبارآن پس از انجام یازدید تخصیص خواهد یافت، از امورات صورت گرفته است. درسفرآتی ریاست جمهوری نیز اخذ ۲۰۰ میلیارد تومان برای زهکشی اراضی و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های پرورش میگو درگمیشان ازمصوبات این سفر خواهد بود.
این نماینده مجلس، طرح گردشگری کردکوی، احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان اصلی بندرگز، ساخت مجموعه فرهنگی بندرگز، تعداد ۴ مورد دوربرگردان در محور نوکنده تا گرگان و زیرگذر یساقی که در سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید را از موارد در حال پیگیری عنوان کرد.
طاهر جانی


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر