c_300_250_16777215_10_images_1_70225.jpg

ترکمن سسی - امیرشیر توماج فرماندار شهرستان گمیشان در تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی در حوزه اهل سنت ، مناطق قومی و مرزی گفت : در راستای توسعه زیر ساخت های ارتباطی منطقه ، کار مطالعات پروژه چهار بانده کردن جاده بندرترکمن به گمیشان در حال انجام است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، فرماندار شهرستان گمیشان که ظهر سه شنبه در نشست رسانه ای تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه اهل سنت سخن می گفت ، با اشاره به اینکه قبل از انقلاب تنها 25 هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت می رفت افزود :به لطف خدا امروزه با حمایت هایی که دولت از بخش کشاورزی دارد در بیش از 58 هزار هکتار از اراضی شهرستان کشاورزی انجام می شود.

امیرشیر توماج با بیان اینکه برای افزایش راندمان تولیدات کشاورزی اجرای طرح های زهکشی در دستور کار است ، خاطر نشان کرد : اجرای زهکشی زمین های زراعی بر میزان تولیدات کشاورزی تاثیرات بسیاری دارد و هم اکنون کشاورزان ما در هکتار زمین زارعی به میزان حدود سه تن محصول گندم یا جو برداشت می کنند.

وی تصریح کرد : تاکنون ۳۳ هزار هکتار زمین زراعی در شهرستان گمیشان زهکشی انجام شده است و ۳۴ هزار هکتار الباقی زمین های زراعی نیز در ادامه انجام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر