c_300_250_16777215_10_images_70376.jpg

ترکمن سسی – به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساختمان یک واحد آموزشی سه کلاسه درشهرستان مرزی مراوه تپه افتتاح و عملیات اجرایی سه واحد آموزشی دیگر با مشارکت خیرین، آغاز شد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، مدیرآموزش و پرورش مراوه روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا اعلام کرد: به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساختمان مدرسه زنده یاد حاج اولیاقلی حاجیلی دوجی افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.
حضرتقلی حاجیلی دوجی افزود: این واحد آموزشی با مشارکت یک میلیارد و 200 میلیون ریالی برادر شهید حاجیلی دوجی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان احداث شده است.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی سه واحد آموزشی به وسیله خیرین این شهرستان خبرداد و اعلام کرد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی دبستان چهار کلاسه روستای قرقیجیق از توابع بخش مرکزی مراوه تپه با مشارکت دو میلیارد ریالی اهالی روستای یاد شده و کلنگ احداث ساختمان آموزشی هنرستان کشاورزی زنده یاد عبدالصمد حاجیلی دوجی با مشارکت یک میلیارد و 600 میلیون ریالی خانواده آن مرحوم، در شهر مراوه تپه به زمین زده شد.
مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه ادامه داد: به مناسبت این ایام فرخنده، کشاورزان، فرهنگیان و خیرین روستای مرزی آق تقه این شهرستان نیز در اقدامی خداپسندانه و با تشکیل جلسه همیاری (یاور) پنج میلیارد ریال از هزینه احداث ساختمان یک واحد آموزشی 10 کلاسه را تامین کردند که عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی افزود: از مجموع مبالغ تامین شده توسط روستاییان آق تقه، مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد و یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز غیرنقدی است.
حاجیلی دوجی افزود: ساختمان مدارس یاد شده با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان احداث می شود.
شهرستان مرزی مراوه تپه با بیش از 62 هزار نفر در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر