c_300_250_16777215_10_images_1_70496.jpg

ترکمن سسی - مدیرخانه مطبوعات استان گلستان گفت: طی جلسه هماهنگی خانه مطبوعات با سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان خبرنگران استان ناظر افتخاری سازمان صمت می شوند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، هادی علمدار مدیرخانه مطبوعات استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با هماهنگی به عمل آمده با معاونت بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان اهالی رسانه می توانند ناظر افتخاری این سازمان شوند .

وی ادامه داد: اهالی رسانه با توجه به حوزه های مختلف فعالیت و ارتباط مستقیم با اقشار مختلف می توانند زمینه ارائه بهتر خدمات را با ورود به این بخش ایجاد نمایند .

مدیرخانه مطبوعات استان گلستان تصریح کرد: حوزه نظارت اهالی رسانه کلیه بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی و دولتی می باشد .

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و فعال شدن طرح خدمات سفر ، افزود: این اقدام بستری برای شناسایی بهتر کاستی ها را فراهم می کند و مسئولین مربوطه می توانند با توسعه زیر ساخت ها به گردشگران خدمات بهتری را به گردشگران ارائه کنند.

علمدار با اشاره به اینکه سازمان صمت جلسات آموزشی و توجیحی را برای خبرنگاران برگزار خواهد کرد ، گفت: آن دسته از خبرنگارانی که تمایل به شرکت در طرح ناظران افتخاری را دارند می توانند از طریق خانه مطبوعات استان اقدام به ثبت نام نمایند .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر