c_300_250_16777215_10_images_1_70510.jpg

ترکمن سسی - نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی گفت : یکی از کارکردهای موسیقی تزریق شادی به مردم است و نیاز است در زمینه موسیقی کار بیشتری انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی از روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، رامین نورقلی پور که برای تماشای اجرای گروه چاغا بخشی(ترکمن) در بخش اقوام به جشنواره موسیقی فجر آمده بود در گفت و گویی،اظهار داشت: «به طور کلی موسیقی در کشور ما مهجور مانده است از این رو به عقیده من مشکل از مردم نیست و آنها به موسیقی علاقمند هستند.
این نماینده مجلس اظهار داشت: احساس من این است که مسوولان و حتی خود من در این زمینه کم کاری کردیم و به این موضوع اعتراف می‌کنم. اینکه نیاز به کار بیشتری داریم بحثی نیست و چگونه به آن مرحله رسیدن مهم است.»
وی ‌ادامه داد:« احساس می‌کنم به خاطر محدودیتها و نوع نگاه‌ها است که مردم تاکنون اقبال کمتری به این بخش داشته اند در غیر این صورت اگر ما هم فضا را بازتر کنیم و قید و بندها را از بین ببریم فکر می‌کنم هیچ مانعی برای اقبال عمومی‌مردم وجود ندارد. »
نورقلی پور درباره تعاملش با هنرمندان موسیقی اقوام هم گفت:«رابطه خوبی بین من و این هنرمندان وجود دارد و آن‌ها را می‌شناسم. از کودکی هم سعی می‌کردم در محافل و جشنواره‌هایی که این هنرمندان حضور دارند، شرکت کنم و این موسیقی را درک کنم. من دوستان و بستگانی دارم که در این زمینه فعالیت می‌کنند و این ارتباط از گذشته وجود داشته و نقش بسیار پر رنگی در فرهنگ هر ملتی دارد. در واقع موسیقی بیانگر روح هر فرهنگی است. هر کدام از موسیقی های اقوام برای خودشان زیبایی خاص خودش را دارد.»



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر