c_300_250_16777215_10_images_1_n83119171-72691791.jpg

ترکمن سسی - شهرام غراوی نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات توهین آمیز اخیر رئیس فدراسیون اسبدوانی کشور در مورد ترکمن ها ، شدیدا واکنش نشان داد و تاکید کرد مصرانه موضوع را پیگیری خواهد نمود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، شهرام غراوی در گفتگو با پایگاه خبری ترکمن سسی اظهار کرد : بنده فایل صوتی خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری کشور را شنیدم که حاوی الفاظ و کلمات توهین آمیزی بود که شایسته یک نفر مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط کنونی نبود.
نماینده مردم شرق استان افزود : این امر موجب رنجش خاطر بخش عظیمی از مردم استان به ویژه مردمان شریف ترکمن صحرا که سهم بزرگی در صنعت پرورش اسب دارند
شهرام غراوی خطاب به رئیس فدراسیون سوارکاری تاکید کرد : آقای خلیلی ضمن عذرخواهی برای تنویر افکار عمومی توضیخ بدهید که چرا این مسایل عنوان شده و بنده هم مصرانه پیگیر این قضیه خواهم بود.
گفتنی است مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری اخیرا در سخنانی مطالبی عنوان کرده بود که حاوی توهین و بی احترامی به جامعه اسبدوانی ترکمن ها بود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر