c_300_250_16777215_10_images_70630.jpg

ترکمن سسی - حسینقلی قوانلو، رئیس صمت گلستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات اتاق بازرگانی گرگان نشان دهنده زنده بودن صنعت گلستان است.


رئیس سازمان صمت گلستان افزود : دوره قبل انتخابات 650 نفر حائز شرکت در این انتخابات بودند که حدود 400 نفر شرکت کردند اما در این دوره 720 نفر حائز شرکت در انتخابات هستند و تا ساعت 13 و 30 بیش از 280 نفر رای خود را به صندوق انداخته اند.
وی افزود: پیش بینی می شود این دوره از انتخابات با استقبال بیشتری نسبت با دوره قبل برگزار شود و علت این استقبال شاید به تبلیغات خوبی باشد که انجام شده و ما هم دخالت دخالت زیادی در این زمینه نداشتیم.
قوانلو گفت: این حضور گسترده می تواند نشان دهنده زنده بودن صنعت استان و بخش دولتی و خصوصی باشد که تصمیم گرفتند در انتخابات حضور گسترده داشته باشند.
وی اظهار کرد: این اولین دوره ای است که انتخابات به شکل کاملا الکترونیکی برگزار می شود و نتایج اولیه هم بلافاصله بعد از پایان انتخابات اعلام می شود اما نتایج رسمی بعد از اعلام اعتراض به انتخابات و تجدید نظر و سپس تایید تهران  اعلام می شود.
قوانلو گفت: این انتخابات از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا 6 عصر ادامه دارد و چنانچه جمعیتی برای رای دادن حضور داشته باشند تا سه ساعت قابل تمدید است.
وی اظهار کرد: اتاق بازرگانی گرگان یکی از قدیمی ترین اتاق ها کشور است و گرچه جمعیت ما نسبت به استان های دیگر تاثیر زیادی در تعدادنمایندگان نداشته باشند اما تاثیرگذار است و انتظار دولت تدبیر و امید این است که این اتاق فعال تر از گذشته باشد.
دو لیست عمده ائتلاف کردند هیچکدام جنبه سیاسی ندارد و پنج نفر در دو گروه مشترک هستند این حضور با شکوه نشان دهنده این است که تمایل دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر