c_300_250_16777215_10_images_1_70685.jpg

ترکمن سسی - مدیر و مدرس دارالتحفیظ رحمانیه آق قایه گنبد کاووس، گفت: قرآن کریم ثروت معنوی بزرگی است که هر وقت نصیب انسان مومن  شود ثروت دیگری را طلب نخواهد کرد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از انسجام ملی ، «قاری صالح آخوند حبیب لی» در حاشیه ششمین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور در گرگان، اظهار کرد: قرآن کریم کلام نورانی خداوند متعال و شفای همه دردهای روحی و جسمی بشریت است.
به گفته وی؛ تلاش در راستای عمل به مفاهیم قرآن کریم با تدبر و تامل در سخنان الهی برای اندیشمندان و متفکران خداجو حاصل می شود

این حافظ کل قرآن کریم، درجات و مراتب حافظان قرآن را هم ردیف انبیاء الهی دانست و گفت: حافظان در واقع حاملان کلام الله هستند و خداوند هم آنان را از مقربان درگاه خویش قرار می دهد.
وی، افزود: انسان قرآنی، همواره در جلسات و محافل قرآنی شرکت می کند و به دنبال بهره جستن از برکات تمام نشدنی قرآن کریم است.
به گفته وی؛ شنیدن لحن و صوت قاریان و حافظان با تاثیر عمیقی که بر قلب و جان انسان ها بگذارد آنها را برای همیشه در مسیر حق هدایت می کند.
آخوند حبیب لی با تاکید بر اینکه قرآن کریم برنامه ای جامع و کامل برای زندگی انسان ها تدوین کرده است، تصریح کرد: انسان ها با عمل به برنامه های نورانی این کتاب آسمانی می توانند به راحتی راه را از چاه تشخیص داده و به سعادت ابدی نائل شوند.
وی، ادامه داد: فاصله گرفتن از قرآن کریم ضربه سختی بر جامعه انسانی وارد می آورد و آن ایجاد اختلاف و تفرقه و بروز بسیاری از آسیب ها و چالش های اجتماعی است.
به گفته وی؛ بهشت خانه نخست انسان است و برنامه ریزی قرآن هم برگشت انسان به همان خانه نخست او است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر