c_300_250_16777215_10_images_1_70704.jpg

ترکمن سسی - نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بروکراسی اداری در استان گلستان بیداد می‌کند،گفت: انتقال آب از دریای خزر در روزگار بی آبی روستاهای گلستان کارشناسی شده نیست.


 نبی هزارجریبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان،گفت: با انتقال آب از دریای خزر به استان  سمنان صنایعی همچون مرغداری،دامداری،صنایع تبدیلی وکشاورزی به شدت در استان گلستان متضرر می شوند بنابراین بنده به شدت با این انتقال آب مخالف هستم.
 آبرسانی چندین  روستا با تانکر در استان گلستان

نماینده مردم گرگان وآق  قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه چندین روستا در استان گلستان با تانکر ابرسانی می شوند تصریح کرد: زمانی که روستاییان در استان گلستان آب شرب ندارد چرا باید آب دریای خزربه استان سمنان انتقال یابد و  اگر انتقال آب مذکور برای تامین آب شرب است ، استان گلستان نیز نیازمند تامین آب شرب است.
 صدای جنگ آب را می شنوم
 هزارجریبی افزود: شهرستان گرگان با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، مشکل  کمبود آب شرب دارد و این در حالی است که بنده پارسال نیز گفتم صدای جنگ آب را می شنوم .

وی ادامه داد : به مسئولان و استانداران در زمینه انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان هشدار دادم که قبل از اینکه دیر شود مانع انتقال آب شوند زیرا انتقال آب از دریای خزر به شدت به ضرر استان  گلستان  تمام خواهد شد.
نماینده مردم گرگان در مجلس افزود: استان گلستان به مانند استان های شمالی نیز وضعیت گردشگری مناسبی دارد اما برای اجرایی طرح های بوم گردی در استان گلستان شاهد هستیم ،چوب لای چرخ سرمایه گذار می گذارند.
وی ادامه داد: بروکراسی اداری در استان گلستان بیداد می کند بنابراین بنده از مسئولان بویژه استاندار می خواهم روند سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بویژه در بخش بوم گردی و بویژه امور اداری را هموار کنند.
 بروکراسی اداری در استان گلستان بیداد می‌کند
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه بروکراسی اداری در استان گلستان بیداد می‌کند یادآورشد: انتقال آب از دریایی خزر در روزگار بی آبی روستاهای گلستان کارشناسی شده نیست.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر