c_300_250_16777215_10_images_1_70786.jpg

ترکمن سسی - آنا محمد بیات : احتمال بسیار است خرید و فروش موتورسیکلت در سطح استان، گنبد پیشتاز باشد.


فروشگاهای زیادی وجود دارد اما بازارچه غیر رسمی موتورسیکلت درمحوطه مصلای اهل سنت بصورت متوالی بدون تعطیلات در بعد از ظهرها علاوه بر ایجاد مزاحمت در مسیر پرتردد مانع کسب فروشگاهای رسمی می شوند خصوصا در جمعه ها که نماز جمعه اهل سنت اقامه می شود.
از معایت آن می توان به ایجاد ترافیک شدید اشاره کرد. همچنین بازار تجاری غیررسمی و غیرقانونی مذکور طی  2دهه ساماندهی نشده و عوارضی پرداخت نمی کنند.
در این بازار غیررسمی فروش موتورهای سرقتی نیز مشاهده شده و محیط حاشیه مصلا و گرگانرود را آلوده کرده اند و امکانات اولیه در مکان کوچک وجود ندارد، ادارات ذی ربط بارها به جمع آوری آن عزم خود را جزم کرده اند متاسفانه بنابه دلایلی موفق نشده اند.
 طی18 الی 20 سال چهره بخشی از حاشیه شهر و جوار مصلای بزرگ نماز جمعه اهل سنت را نازیبا نشان می دهد.                             در این خصوص طی 7سال بنابه توصیه فرمانداروقت گنبدکاووس و درخواست عده ای از کسبه های اطراف آن بخش خصوصی به مدیریت رحمان بادوام و شرکاء باسرمایه شخصی در شمال شرق مصلا واقع در شهرک آفتاب اقدام به ساخت بازار موتور سیکلت کرده اند که امکانات خوبی تدارک دیده اند و علیرغم سرمایه گذاری بسیار طی 4 سال آماده بهره برداری می باشد.
با کمال تاسف هنوز انتقال بازارچه غیررسمی موتورسیکلت به بازار جدید با امکانات عالی میسر نشده است. شایسته است مدیران ذی ربط خصوصا بخشدار مرکزی گنبدکاووس ، شورای شهر و دهیاری های روستاهای گدم آباد و آق قایه ، شورای ترافیک و خادمین مصلای اهل سنت در ساماندهی بازارچه موتورسیکلت یاد شده تعجیل نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر