c_300_250_16777215_10_images_1_70813.jpg

ترکمن سسی - معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس گفت: با توجه به شرایط خاص و ویژه شهرستان در پی تداوم بارش‌های چند روز اخیر ۱۴ سالن ورزشی برای اسکان اضطراری در این شهرستان آماده شد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ،عبدالقدیر کریمی ظهر امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت سد گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شکستگی سد گلستان شایعه‌ای بیش نیست و نگرانی  ما در حال حاضر سرریز شدن آب سد گلستان است. تلاش می‌کنیم تا روستاهای پایین‌دست سد گلستان از سکنه خالی شود.
وی افزود: از همه اهالی روستاهای پایین‌دست سد گلستان و روستاهای حاشیه رودخانه‌های اطراف گنبدکاووس تقاضا داریم که محل زندگی خود را تخلیه کرده و به مکان‌های امن‌تر بروند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: 14 سالن ورزشی و تعداد قابل توجهی از مساجد و مدارس را که از شرایط خوبی برای اسکان برخوردار بودند آماده اسکان اضطراری برای مردم کردیم.
وی ادامه داد: در روستاها نیز مکان‌هایی مانند مدارس، مساجد و سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: از ساعت 3 بامداد امروز متوجه اوضاع وخیم سد گلستان و سرریز شدن آب آن شدیم. جلساتی را برای انجام کارهای کارشناسی در راستای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی تشکیل دادیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر