c_300_250_16777215_10_images_1_70872.jpg
ترکمن سسی - مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: از شب گذشته تا امروز صبح حدود 150 سانتی‌متر از آب سد گلستان فروکش کرده است.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، مجتبی جمالی افزود : در حال حاضر همه توجه مدیریت بحران به شهرهای آق‌قلا و گمیشان است و همه نیروها و تجهیزات بخش خصوصی و دولتی به گمیشان و آق‌قلا اعزام شدند.
وی ادامه داد: آب‌های سرریز شده سده از طرف گنبدکاووس به طرف آق قلا و گمیشان در حال حرکت است و تلاش می‌کنیم در صورت لزوم با شکستن دیواره رودخانه ها آب را مزارع کشاورزی آق قلا هدایت کنیم.
جمالی گفت: با توجه به اعلام بارش توسط اداره هواشناسی و با وجود ثبات در وضعیت شهرستان گنبدکاووس،همه دستگاه‌ها همچنان در آماده باش هستند تا یکی دو روز آینده این شهر و دیگر شهرهای استان مانند بندرترکمن، گمیشان و آق قلا به وضعیت عادی برسند.
وی درباره وضعیت استان گلستان پس از بارندگی‌های اخیر خاطرنشان کرد: بارش شدید چندروز گذشته در استان گلستان سبب آبگرفتگی معابر شهری و روستایی، رانش زمین، ریزش جاده و کوه، قطع آب، برق و تلفن در برخی از مناطق گلستان شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان افزود: خسارت‌های ناشی از این بارندگی در استان گلستان بسیار زیاد است و کارشناسان در چند روز آینده برآورد دقیق میزان خسارت را احصا و اعلام می کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر