c_300_250_16777215_10_images_1_70945.jpg

ترکمن سسی - دقایقی قبل شامگاه یکشنبه ۴ فروردین -  به اتفاق جمعی از همکاران رسانه ای برای کمک رسانی و تحویل برخی اقلام بهداشتی ، شوینده مورد نیاز حادثه دیدگان سیل آق قلا به سالن نمایشگاه بین المللی گلستان رفتیم.


خوشبختانه وضعیت کمک رسانی در این مکان طوری بود که به گفته یکی از اعضای جمعیت هلال احمر کمک های مردمی خیلی خوب بوده و حتی تا یک ماه آینده نیز اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان ، فراهم و مهیا شده و به نظر می رسید کم و کاستی از این لحاظ احساس نمی شود و برخی حاملین کمک های مردمی را برای تحویل کمک ها به دیگر محل های اسکان حادثه دیدگان از قبیل محل اسکان در روستای امیرآباد و یا خیابان بویه گرگان هدایت می کردند.
با چند حاثه دیده سیل اسکان یافته در این محل نیز صحبت می کردیم در محل اسکان مشکل خاصی گزارش نشده و بیشتر دغدغه خانه و کاشانه و خسارات سیل داشتند.
 امیدواریم هرچه زودتر تخلیه آب از سطح شهر آق قلا و روستاهای حادثه دیده انجام شود و این عزیزان ما بتوانند زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

مدیر رسانه

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر