c_300_250_16777215_10_images_71012.JPG

ترکمن سسی - مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گلستان EOC  به صورت شبانه روزی کار جمع آوری اطلاعات و مدیریت تیم های امدادی هلال احمر در گلستان را بر عهده دارد.

رضا حاجیلری سرپرست مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان EOC در گفتگو با پایگاه خبری ترکمن سسی ، اظهار کرد : این مرکز با سه نفر اپراتور و دو نفر کارشناس به صورت شبانه روزی در خدمت تماس های مردم حادثه دیده می باشد و شماره تلفن سه رقمی ۱۱۲ به صورت 24 ساعته به این مرکز وصل است و پاسخگوی تماس های شهروندان حادثه دیده از سیل می باشد، البته با توجه به ترافیک تماس ها ممکن است افرادی پشت خط بمانند ولی پاسخگویی قطعا انجام می شود.
سرپرست مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان EOC افزود : در این مرکز تماس ها دسته بندی می شود و به شهرستانها اعلام می شود و نیز فرمانده تیم های امدادی شهرستانها در این مرکز توجیه می شوند تا بر اساس امکانات و نیازهای حادثه دیدگان کار کمک رسانی به صورت مطلوب انجام شود.
وی خاطر نشان کرد : نماینده ای از مرکز کنترل سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور برای نظارت در انجام امور در این مرکز حضور دارد.


کار کمک رسانی به حادثه دیدگان سیل با تلاش همه نیروهای امدادی در حال انجام است با این حال از شهروندان گرامی که تاکنون هیچ کمکی به آنان نرسیده می توانند با این مرکز تماس بگیرند و وضعیت و نیازهای خود را اعلام فرمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر