c_300_250_16777215_10_images_1_71017.jpg

ترکمن سسی - مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان با اشاره به کاهش چشمگیر سطح آب در شهرستان های آق قلا و گمیشان گفت: با اقدامات اساسی از جمله ایجاد و حفر کانال ها و مسیرهای انحرافی، آب انباشته در شهر آق قلا 80 درصد و در شهر گمیشان 70 درصد تخلیه شد.


به گزارش ترکمن سسی ، مجتبی جمالی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود کاهش فراوان آب شهر آق قلا، همچنان ارتفاع آب در برخی مناطق این شهر به 1.5 متر می رسد.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: در شهر آق قلا رفت و آمد به حالت عادی بازگشته و تنها در مناطق کل آباد و عیدگاه که ارتفاع آب بیش از یک متر است، تردد با مشکل مواجه است.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از ورود و نفوذ مجدد آب به شهر آق قلا، در بالا دست سد وشمگیر، کانال انجرافی ایجاد شده که تاثیر مناسبی در روند کاهش ورودی آب داشت.
وی ادامه داد: ورودی آب به گمیشان افزایش نداشته و آب باقی مانده در داخل شهر با حفر چند کانال به سمت زهکش‌ ها در حال انتقال و کاهش است.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر