c_300_250_16777215_10_images_71079.jpg

ترکمن سسی - آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عصر امروز‌ در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزاری شد ، اظهار کرد: این سیل، خساراتی برای استان‌مان داشت اما از طرف دیگر جلوه‌هایی از وحدت و همدلی در حادثه خودش را نشان داد که شاید از برکات این حادثه بود.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری فارس ، نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: حادثه سیل نشان داد ملت ما یکپارچه و متحد هستند.
نورمفیدی با اشاره به دوش گرفتن روحانی اهل سنت توسط روحانی اهل تشییع برای نجات از سیلاب در استان بیان کرد: این تصویر ماندگار و جاودانه است و شاید حتی این جلوه وحدت حتی از ۲۲ بهمن هم بیشتر به چشم آمد.
وی گفت: متاسفانه عده‌ای که وابسته به خارج نشینان هستند از این حادثه سیل بهانه‌ای برای ضربه به نظام و مردم دانسته و سعی کردند اختلاف افکنی داشته باشند که خوشبختانه شکست خوردند.
*برخی از خانه‌های مردم در روستاهای آق‌قلا و گمیشان استحکام لازم را ندارد
نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: حال که از وطن دور شدید چرا وطن فروشی می‌کنید و شما خود را ایرانی هم می‌دانید.
نورمفیدی آبگرفتگی ناشی از سیلاب را یکی از دغدغه‌های جدی مردم مناطق سیل‌زده دانست و ابراز کرد: آنچه استان ما را به خودش مشغول کرده؛ آبگرفتگی ناشی از سیلاب است، تمام هم و غم عزیزان نیروهای مسلح؛ ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و کسانی که می‌توانند در این زمینه کاری کنند این باشد که آبگرفتگی را به سمت دریا هدایت کنند تا مردم از این گرفتاری خلاص شوند.
وی ادامه داد: تقریبا ۱۹ روز است که استان گلستان گرفتار آبگرفتگی شده؛ این سیلاب خرابی به بار آورد و حالا برخی از خانه‌های مردم در روستاهای آق‌قلا و گمیشان استحکام لازم را ندارد و مردم با خطراتی مواجه هستند که مبادا زیر آواره بمانند.
*جانباختگان سیل به عنوان شهید خدمت شناخته شوند
نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: روز گذشته یکی از خانواده های جانباختگان نزد من آمد و خواسته شان این بود که جانباختگان سیل به عنوان شهید خدمت شناخته شوند تا غم خانواده های سیل زدگان را جبران کند.
نورمفیدی بیان کرد: گلستان در این سیل مغفول نماند، مشکلاتی که استان دارد آبگرفتگی است، دولت با همه امکانات لازم است به کمک سیل زدگان بشتابد و خسارتی که به مردم وارد شده جبران کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر