c_300_250_16777215_10_images_1_71165.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان اینکه اقدام رئیس جمهور آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی برخاسته از مردم است و شایسته چنین تهمت ناروایی نیست.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم، آخوند عبدالکریم جاور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام خبیثانه رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی برخاسته از مردم است و شایسته چنین تهمت ناروایی نیست و ما این اقدام بی‌اساس دولت آمریکا را محکوم می‌کنیم.
وی افزود: اینکه نیروی نظامی کشوری از سوی آمریکا در فهرست گروه‌های تروریستی قرار بگیرد به هیچ عنوان مورد قبول جوامع و افکار عمومی نخواهد بود.
آخوند جاور بیان داشت: سپاه پاسداران از نیروهایی است که برای دفاع از حریم و منافع  ایران اسلامی در هر زمان و مکانی پیشقدم و آماده جانفشانی بوده است.
وی گفت: در روزهای اخیر شاهد رویدادها و حوادث مهمی در کشورمان بودیم که برخی از این رویدادها به دلیل گستردگی آن به رویدادی بین المللی تبدیل شده است. در همین سیل اخیر در شمال و جنوب کشور حضور همه نیروهای مسلح از جمله سپاه چشمگیر بوده است.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس افزود: مردم ایران و به‌ویژه استان گلستان شاهد بودند که در جریان سیل اخیر در امدادرسانی به سیل‌زدگان، بازگشایی مسیرهای سیلاب، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه تجهیزات خود حضوری پررنگ داشتند و به یاری مردم آمدند.
وی گفت: از همه مسئولان و مدیران می‌خواهیم برای رسیدگی به مطالبات آسیب‌دیدگان از سیل اقدامات جدی‌تری انجام دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر