c_300_250_16777215_10_images_71196.jpg

ترکمن سسی - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار ۳۹۲ عنوان کتاب طی سال ۹۷ در گلستان خبرداد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین با اشاره به حضور ١٣ کتاب‌فروشی فعال در طرح‌های فصلی کتاب در سال ٩٧، اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال مبلغ یارانه اختصاص‌ یافته در سال ٩٧ در طرح‌های فصلی به کتاب‌فروشی‌های استان گلستان بود.
گلچین با اشاره به انتشار ٣٩٢ عنوان کتاب با شمارگان ۱۷۲ هزار و ۴۰۰ جلد در سال ٩٧ در استان گلستان، افزود: براساس گزارش خانه کتاب در سال ٩٧، استان گلستان در آمار کتاب‌های منتشره در جایگاه ١٢ کشوری است.
وی از تخصیص دو مورد تسهیلات کم‌بهره بابت تأسیس و تجهیز کتاب‌فروشی در شهرستان گرگان و گنبد در سال ٩٧ گفت و ادامه داد: طی مکاتباتی که با معاونت فرهنگی در سال ٩٧ صورت گرفته، ٣٠ عنوان کتاب به ارزش تقریبی ٧٠٠ میلیون ریال از ناشران و نویسندگان استان خریداری شده که این مبلغ خارج از محل تفاهم‌نامه خرید استانی است.
گلچین اضافه کرد: تعداد ١٠٣ عنوان کتاب در سال ٩٧ به مبلغ یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال از محل تفاهم‌نامه خرید کتاب استانی از ناشران و نویسندگان استان خریداری شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر