c_300_250_16777215_10_images_1_71219.jpg

ترکمن سسی - حدود دو هفته مانده به زمان برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی ، شورای هماهنگی انجمن ها و جمعیت های فرهنگی و هنری ترکمن صحرا با صدور اطلاعیه ای از برگزاری متمرکز مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی خبر داد.بدین ترتیب مراسم در شهرهای مختلف استان برگزار نمی شود و صرفا در آق توقای برگزار خواهد شد.

متن اطلاعیه این شورا که به این پایگاه خبری رسیده به شرح ذیل می باشد:

به نام خدا

«اطلاعیه‌ی اصلاحی شورای هماهنگی جمعیت‌ها و انجمن‌های فرهنگی ترکمنصحرا»

ملت شریف ایران؛
پیرو اطلاعیه‌ی قبلی شورای هماهنگی جمعیت‌ها و انجمن‌های فرهنگی ترکمنصحرا مبنی بر نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی، شاعر شهیر ترکمن در شهرهای مختلف استان، به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند:

همانطور که مستحضرید، مردم شریف ایران بواسطه سیل ویرانگر در برخی استان های کشور، بخصوص در استان گلستان، روزهای سخت و دشواری را تحمل می‌کنند. حادثه سیل نوروز ۱۳۹۸ خسارات جانی و مالی سنگینی را بر مردم این دیار تحمیل نموده است و تمام اقشار جامعه درگیر این سیل فاجعه بار هستند.

لذا به پاس همدردی با عزیزان مصیبت دیده، امسال از اجرای مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در شهرهای مختلف استان صرف نظر نموده و با هماهنگی فعالین فرهنگی، انجمن‌ها و جمعیت‌های فرهنگی، هنری منطقه و با صلاحدید مقامات مسئول در استانداری استان گلستان و اداره کل ارشاد استان، استثنائا امسال به برگزاری مراسمی متمرکز رسمی و مردمی در آق‌توقای در روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، اکتفاء خواهیم کرد.
لازم به ذکر است که مراسم رسمی در تاریخ اعلام شده، از ساعت ۳ الی 5 بعدازظهر با حضور مسئولین محترم برگزار می‌گردد و مراسم مردمی از ساعت ۹ شب آغاز می‌شود.

از ملت شریف ایران، تقاضا داریم ضمن اینکه تا برطرف شدن مخاطرات سیل، همچنان به یاری هموطنان خود در مناطق سیل زده کشور شتافته و تمام مساعی خود را درحمایت از آنان بکار بندند، در مراسم ۲۸۶_مین سالگرد تولد شاعر بزرگ تورکمن مختومقلی فراغی، همچون سال‌های قبل، در آق‌توقای حضور چشمگیر و با شکوهی داشته باشند.
با آرزوی توفیق:

«شورای هماهنگی جمعیت‌ها و انجمن‌های فرهنگی ترکمنصحرا»
۱۳۹۸/۰۱/۲۸

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر