c_300_250_16777215_10_images_71309.jpg

ترکمن سسی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: اتحاد اقوام و مذاهب در گلستان با گستردگی که دارد، می تواند الگوی جهانی شود.


حجت الاسلام جعفر رعایتی روز یکشنبه در حاشیه همایش سران ایلات و طوایف عشایر شمال شرق کشور گه روز یکشنبه در منطقه مرزی آی تمر گنبدکاووس برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی امروز شاهدیم جشنی بین اقوام مختلف برگزار شده است تا به همگان نشان دهند برادری و اتحاد بین اقوام و پیروان مذاهب به صورت مستحکم و عملی وجود دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان افزود: استان گلستان مرکز تعامل مذاهب، اقوام و طوایف مختلف بوده و اتحاد مردمان آن در کل کشور زبانزد است.
وی افزود: دلیل این امر حس همدلی و نزدیکی بین همه اقشار و افراد در ارتباط با همنوعان خود می باشد که می تواند الگوی جهانی شود.
جانشین رییس ستاد اقشار سپاه نینوای استان گلستان نیز در حاشیه برگزاری همایش سران ایلات و طوایف شمال شرق کشور به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش از سوی بسیج عشایر گلستان در بخش های ورزشی و فرهنگی و با هدف انتقال و ارتباط فرهنگ اقوام مختلف در راستای اتحاد بیشتر برنامه ریزی شده است.
سرهنگ جواد فراهی افزود: این برنامه با حضور قبایل کرمانج استان خراسان شمالی، عشایر خراسان رضوی و ترکمن های استان گلستان برگزار شده است تا فعالیت بین این افراد که بیشتر باهم در ارتباط هستند افزایش یابد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 آلار کؤسه 1398-02-11 22:37
شاید قرنی باشد ، در جهانی که ما میپنداریم ، میتوانیم الگویشان باشیم ، مقوله ای بنام اقوام و طوائف و مذاهب وجود خارجی ، یا حداقل ملموس ندارد ، چه برسد باینکه بخواهد عامل اختلاف باشد . اینجا هم عامه زیاد تو باغ این مسائل نیستن ، مگر اینکه خواص ، بدلایلی ، مرتب وجود آن را یاداوری کنند !!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر