c_300_250_16777215_10_images_71420.jpg

ترکمن سسی ـ فرماندار گمیشان با اشاره به آب‌گرفتگی پنج روستای این شهرستان گفت: ارتفاع آب در روستاهایی که دچار سیلاب شدند به ۶۰ سانتی‌متر رسیده است.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، امیرشیر توماج ظهر امروز درباره آخرین وضعیت سیلاب در این شهرستان اظهارداشت: از روزهای گذشته هشدارهای لازم به مردم درباره احتمال آب‌گرفتگی روستاهای حاشیه گرگانرود و سیمین شهر و گمیش‌تپه داده شده بود.
وی افزود: روانابی که از آق‌قلا به سمت گمیشان در حرکت بود، روز گذشته به این شهرستان رسید و سبب آب‌گرفتگی روستاهای حاشیه گرگانرود شد.
فرماندار گمیشان بیان داشت: در حال حاضر روستاهای این منطقه همچنان دچار آب‌گرفتگی بوده و ارتفاع آن نیز در حال افزایش است. براساس آخرین پایش‌ها ارتفاع آب به 60 سانتی‌متر رسیده است.
وی گفت: در حال حاضر نیروهای جهادی و مردمی، نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی در منطقه حضور پررنگی دارند و مشغول تخلیه سیلاب از این مناطق و همچنین ترمیم سیل‌بندها و دایک‌های حفاظتی برای جلوگیری از ورود رواناب به داخل شهر هستند.
توماج اعلام کرد: در حال حاضر 35 موتور پمپ در منطقه فعال است تا رواناب‌های موجود در روستاهای حاشیه گرگانرود را تخلیه کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر