c_300_250_16777215_10_images_71670.jpg
ترکمن سسی - تعدادی از اولیای دانش آموزان مدرسه ابتدایی در نارکلا با حضور در مقابل دادگستری شهرستان رامیان خواستار برخورد قضایی در موضوع اذیت و آزار دانش آموز دختر نارکلایی شدند.


 احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در واکنش به این موضوع و در گفتگو با خبر فوری ضمن انتقاد از بزرگنمایی این موضوع در فضای مجازی اظهار کرد: تجاوزی در کار نبوده و دانش آموز دختر کلاس چهارم و خانواده وی ادعای آزار و اذیت توسط معلم را دارند و آموزش و پرورش هم این موضوع را از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری کرده است.
 گوهری راد تصریح کرد: متاسفانه این موضوع در فضای مجازی با آب و تاب مطرح شده و مردم فکر می‌کنند چه اتفاقی رخ داده است، تمام این مسائل در حد ادعا و اتهام بوده و هنوز چیزی ثابت نشده است.
 وی ادامه داد: دانش آموز ادعا کرده که مورد آزار و اذیت قرار گرفته و بدنم لمس شده و بر اساس این ادعا پرونده تشکیل شده است.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه این معلم نیروی بازنشسته 60 ساله و باسابقه است، گفت: این فرد تا کنون هیچ تخلفی در پرونده خود نداشته و ما از زمان مطرح شدن این موضوع وی را از کار معلق و با توجه به حساسیت‌های موجود، مراجع قضایی تصمیم به بازداشت وی گرفته و ما هم معلم دیگری را جایگزین کرده‌ایم.
 گوهری راد افزود: تجاوز به دانش آموز دختر کلاس چهارم و آن هم در مدرسه دور از ذهن است اما اگر چنین چیزی ثابت شود ما به طور جدی برخورد خواهیم کرد.
 وی ادامه داد: ما بیشتر از خانواده دانش آموز در حال پیگیری این اتفاق هستیم اما دامن زدن به این موضوع در فضای مجازی موجب ایجاد حواشی برای خانواده وی خواهد شد.
 به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، انتشار خبر تعرض به دختر دانش آموز نارکلایی در اواسط ماه رمضان، خبری بسیار تکان دهنده بود و امیدواریم مسولان قضایی و آموزش و پرورش به صورت جدی ، دقیق و قاطعانه به آن رسیدگی بکنند تا آرامش روانی خانواده ها از وضعیت فضاهای آموزشی خدشه دار نشود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر