c_300_250_16777215_10_images_1_71672.jpg

ترکمن سسی - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از پیدا شدن جوان غرق شده در رودخانه گنبد کاووس خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ سید رحیم میرکریمی در خصوص عملیات جستجوی جوان غرق شده گفت: ساعت 15:55 دقیقه عصر جمعه 27 اردیبهشت سقوط جوان 22 ساله ای از پل رودخانه چای قوشان گنبد کاووس غرق شدن وی از سوی نیروهای مردمی گزارش شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: 6 نجاتگر با یک خودروی کمکدار و تجهیزات نجات در سیلاب از جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس به محل حادثه اعزام و جستجوی غریق آغاز شد.
میرکریمی با اعلام اینکه که این حادثه در محور گنبد کاووس به کلاله رخ داد، تشریح کرد: پس از آغاز جستجو در عصر جمعه، به دلیل تاریکی شب و عدم دید مناسب؛ عملیات جستجو به صبح شنبه موکول شد.
وی خاطرنشان کرد: با ادامه عملیات جستجو و نیاز به تجهیزات و نیروی بیشتر، پرسنل نجاتگر و نجاتگر داوطلب برای پیدا کردن غریق به 17 نفر و 3 خودرو های کمکدار افزایش یافت.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: پس از 3 روز جستجو، فرد غرق شده در رودخانه در صبح روز یکشنبه 29 اردیبهشت توسط جمعیت هلال احمر و با همکاری نیروهای مردمی پیدا و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر