c_300_250_16777215_10_images_1_71694.jpg

ترکمن سسی - سمیه عرب خبرنگار جوان نشریات و رسانه های مکتوب گلستان که در پی حادثه تصادف از چندی پیش در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان بستری بود ، شامگاه دوشنبه درگذشت.


جامعه رسانه ای استان گلستان در غم از دست دادن خبرنگار جوان و پرتلاش گلستانی در پی حادثه تصادف ، به سوگ نشسته است. سمیه عرب خبرنگار جوان گلستانی که با نشریات و رسانه های مکتوب گلستان به ویژه نشریات و هفته نامه های ترکمنی از جمله هفته نامه صحرا و نشریه ادبی پاپراق همکاری چندین ساله داشت، ناباورانه جامعه رسانه ای گلستان را تنها گذاشت و چه زود از میان ما رفت.

 از دهه هشتاد که در روابط عمومی سازمان مسکن و شهرسازی وقت گلستان مسئولیت داشتم سمیه عرب را می شناختم.خبرنگاری پرتلاش و خستگی ناپذیر بود که آن روزها به عنوان خبرنگار هفته نامه صحرا در سایت اداری همراه خواهر خبرنگار خود و یا با دیگر همکاران رسانه ای خود برای تهیه جدیدترین اخبار و گزارش های حوزه ساختمان و مسکن بسیار باانگیزه و پرانرژی پیگیری داشت.
سمیه عرب چهره نام آشنای جامعه رسانه ای گلستان ، در طی این سال ها نیز علاوه بر عضویت در خانه مطبوعات گلستان با نشریات مکتوب استان همکاری مستمری داشت و جامعه رسانه ای گلستان خدمات ارزشمند وی به عنوان یکی از خبرنگاران فعال و تاثیرگذار استان در عرصه خبر و رسانه را هرگز از یاد نخواهد بود.
پایگاه خبری ترکمن سسی ، درگذشت خبرنگار جوان و پرتلاش استان «سمیه عرب» را به خانواده مرحوم و جامعه رسانه‌ای استان گلستان تسلیت می‌گوید.
نورمحمد دانشمند – مدیر مسئول پایگاه خبری ترکمن سسی

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر