c_300_250_16777215_10_images_1_71790.jpg

ترکمن سسی - روز یکشنبه ۱۹ خردادماه بلافاصله پس از انجام مراسم تودیع و معارفه ، اولین جلسه امانگلدی ضمیر فرماندار جدید شهرستان مراوه تپه در سالن جلسات مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، در این جلسه عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، نوری رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گلستان، فاضلیان ریاست محترم دادگستری شهرستان مراوه تپه و برخی دیگر مسولین محلی و اساتید مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی حضور داشتند.
به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، امانگلدی ضمیر که از نیروهای بدنه وزارت کشور می باشد خود بومی شمال شرق استان است و علاوه بر تجربه کاندیداتوری مجلس از حوزه شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون، خدمت در سمت بخشداری بخش داشلی برون را نیز در کارنامه دارد.
وی سالها تجربه مسولیت ارشد اجرایی در شهرستانهای گمیشان و آق قلا را نیز دارد و در پی رویداد سیل ویرانگر و گسترده ابتدای سال در منطقه، ضمیر در هفته های پایانی خدمت خود در شهرستان آق قلا واقعا لحظات سختی را پشت سر گذارده و علیرغم زحمات شبانه روزی برای کاستن از خسارات سیل، انتقادهایی نیز بر نحوه عملکرد وی مطرح بود. بهرحال با همت و همدلی مردم و تلاش همه بخش ها، بحران خسارت بار سیل پشت سر گذاشته شد.
وی اکنون با کوله باری از تجربه در نزدیکی زادگاه خود کرند، مسولیت فرمانداری شهرستان مراوه تپه را پذیرفته و برای وی و مجموعه همکارانش در فرمانداری شهرستان مراوه تپه در توسعه همه جانبه و رفع محرومیت منطقه و خدمت به مزدم فهیم و مرزداران غیور این منطقه از گلستان و ترکمن صحرا آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر