c_300_250_16777215_10_images_71849.jpg

ترکمن سسی - دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: تاکید نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان بر انتخاب استاندار بومی بود اما هم اکنون تمام قد از استاندار غیربومی حمایت می کنیم.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری مهر ، نبی هزارجریبی عصر شنبه در جلسه شورای اداری و آئین معارفه استاندار جدید گلستان اظهار کرد: در سیل گلستان با کمبود امکانات مواجه بودیم و در جریان حادثه سیل هرچند همه کمک کردند اما عده ای دیده شده و خدمات عده ای نادیده ماند.
 دبیر مجمع نمایندگان گلستان افزود: هم اکنون بحران اجتماعی در مناطق سیل زده گلستان در حال شکل گیری است و مردم مناطق سیل زده نیازمند کمک های اساسی هستند.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشمکش ها و بحث های زیادی بین احزاب و … در گلستان برای انتخاب استاندار بومی وجود داشت و تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان و مجمع نمایندگان بر انتخاب استاندار بومی بود اما حالا تمام قد از استاندار غیربومی استان حمایت می کنیم.
وی اضافه کرد: شعار پنهان شدن فقر گلستان زیر سرسبزی آن خیلی قدیمی شده و باید ببینیم استان ما دچار چه کاستی هایی است.
هزارجریبی تاکید کرد: مدیران باید باهم متحد شوند و اجازه ندهیم مسائل سیاسی و احزاب باعث شوند مردم متضرر شوند.
وی گفت: در زمان فعالیت استانداران گذشته گلستان اتحاد لازم بین قه مجریه و مقننه برقرار نشد و بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی بسیار کم با نمایندگان در ارتباط بودند.
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان درگیر پروژه های بر زمین مانده بسیاری مانند گردشگری آشوراده است، بیان کرد: طرح گردشگری آشوراده و مرزهای گلستان با استان های سمنان، خراسان شمالی و مازندران باید تعیین تکلیف شود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر