c_300_250_16777215_10_images_71905.jpg

ترکمن سسی - قائم مقام مدیر عامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان از همکاری 11 کتابفروشی در طرح با مهر تا مهر در گلستان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از هلال احمر گلستان، اختری در این رابطه گفت: در راستای اجرای این طرح اقلام لوازم التحریر و اسباب بازی جهت بهره مندی دانش آموزان در مناطق سیل زده توزیع می شود. در این طرح علاوه بر تمرکز به روی فعالیت های فرهنگی که در ایام فراغت دانش آموزان از مدارس انجام می شود، درصدد این هستیم تا هموطنان موضوع سیل و سیل زدگان را فراموش نکنند و همچنین سیل زدگان نیز از همنوع دوستی دیگر هموطنان خود بیش از پیش مطمن شوند.

 قائم مقام مدیر عامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد‌: با همکاری ۱۱ کتابفروشی در سطح استان مردم شریف گلستان می توانند نسبت به تهیه نوشت افزار، لوازم التحریر و اسباب بازی به همراه تخفیف ۵ الی ۱۵ درصد اقدام کنند و در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به این که استان گلستان از اواخر اسفند سال گذشته تاکنون درگیر سیل و پیامد های مختلف بوده است، تصریح کرد: فرآیند بسته بندی و توزیع اقلام اهدایی به زودی شروع خواهد شد و این طرح در بازه های زمانی مختلف تا انتهای تابستان اجرا می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر