c_300_250_16777215_10_images_71922.jpg

ترکمن سسی - در پی انتشار یادداشتی با عنوان "جشنواره جهانی عشایر ، به نام هنرمندان به کام ...!!!" در این رسانه با مضمون گلایه های گروه نوای صحرای گلستان در خصوص عدم اعزام هنرمندان گروه به جشنواره جهانی عشایر، جوابیه ای از طرف مشاور کمیسیون فرهنگی و گردشگری اتاق بازرگانی گرگان ارسال شده است.

متن جوابیه رسیده از طرف مشاور کمیسیون فرهنگی و گردشگری اتاق بازرگانی گرگان بدین شرح می باشد که برابر ضوابط رسانه ای و در راستای گسترش اطلاع رسانی عینا در اینجا منتشر می گردد.

به نام خدا
در خصوص حضور هنرمندان کوشت دپدی گروه نوای صحرای گلستان در جشنوار ه ی جهانی عشایر در قزافستان به عرض می رسد که هماهنگی حضور این هنرمندان در این جشنواره توسط آقای خلیل ماهری عضو هئیت نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری و فرهنگی اتاق بازرگانی پیشنهاد و در چندین جلسه و پیگیری با کنسول قزاقستان و مسئولین ذیربط موافقت آنان را جلب نمود به این شرط که یک سوم بهای بلیط این عزیزان را اتاق بازرگانی ویک سوم را میراث فرهنگی ویک سوم را کنسول قزاقستان تقبل وتامین کند .

در این اثنا آقای خلیل ماهری تمام سعی و تلاشش را در اخذ و یزای این عزیزان انجام داد و با اتاق ایران نیز جهت تامین هزینه ی یاد شده رایزنی نمود ولی با توجه به تقارن تغییرات انجام شده در هئیت رئیسه ی اتاق ایران و تایید و ثبت نهایی آن وعدم صدور ابلاغ مسئول جدید خزانه داری اتاق ایران و امتناع مسئول قبلی در این خصوص ،آقای خلیل ماهری مستاصل شده بود و حتی قصد لغو سفر خود را داشت و اظهار می نمود بدون حضور هنرمندان حضور بنده نیز جایی از اعراب ندارد تمام تلاش بنده در جهت اعزام این عزیزان بود و بس .

ولی با توجه به ارتباطی حسنه که در این مورد با کنسول قزاقستان ایجاد شده بود لغو سفر خودشان را نشان از بی احترامی و خدشه دار شدن روابط حسنه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی به ویژه شخص آقای ماهری خواهد داشت .برای حفظ این روابط حسنه ایجاد شده،ایشان (ماهری)با استقراض از دوستان و فامیل این سفر را رفتند .و در خصوص دو نفر از باجناقان معروض میدارد نامبردگان از فعالین فرهنگی و اجتماعی می باشند و در لیست اعزام شدگان قرار داشت البته با هزینه ی خودشان .نه اینکه جای این عزیزان هنرمندان کوشت تپدی قرار گرفته اند .

علی ایحال دوستان نگارنده و مربی نوای صحرای گلستان قصاص قبل از جنایت نکنند و تامل می نمودند تا ایشان از سفر بر می گشتند و علت را جویا می شدند.تا اینکه زحمات عزیز چون ماهری که همواره دغدغه رشد و تعالی فرهنگ و هنر مردم خوب منطقه به ویژه هنرمندان را دارند نادیده گرفته شود.
با تشکر و احترام ویژه مشاور کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان گلستان





نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر