c_300_250_16777215_10_images_72022.jpg

ترکمن سسی - اگر از میدان شهرداری سمت میدان ولیعصر حرکت بکنید در محدوده پارک شهر گرگان کنار پیاده روی وسیع آنجا بساط کتابفروشی ها را می بینید. کتب قدیمی و دست دوم با موضوعات رمان ، شعر ، تاریخ ، ادبیات و فرهنگ واژگان را آنجا می بینید.


برای دوستداران کتاب که برای بار اول از این پیاده رو می گذرند این راسته با انبوه کتابهایش جذابیت خاصی دارد و معمولا از آن خرید می کنند.
این محدوده با واقع شدن در مرکز شهر و کنار پارک بزرگ شهر و داشتن پیاده روی وسیع و منظره عالی می تواند با اندک توجهی از سوی مدیران شهری به یک راسته فرهنگی پر طرفدار و خاطره انگیز تبدیل شود و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی نیز می تواند نقش موثری ایفا نماید.
در این زمینه طراحان شهری و متخصصان شهرداری می توانند ایده های خوبی داشته باشند، با این حال ساخت قفسه های کنار پیاده رو و یا قفسه های دیواری می تواند از جمله این ایده ها باشد.
به قول دوستی در واقع فرهنگ DNA جامعه است و توجه و پرداختن به مقوله های فرهنگی چنان نتایج ارزشمندی دارد که در آینده مدیران شهری را شگفت زده خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر