c_300_250_16777215_10_images_72026.jpg

ترکمن سسی - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آغاز هفته خبرنگار با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی اظهار کرد : خبرنگاران گلستان در رویداد سیل ابتدای سال با نقش آفرینی مهم خود سهم عمده ای در امداد رسانی به حادثه دیدگان و کاهش اثرات بحران سیل داشتند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، عادله کشمیری ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مصلی نماز جمعه گرگان تصریح کرد: اطلاع رسانی مناسب و به موقع اصحاب رسانه گلستان در رویداد سیل ابتدای سال در گلستان موجب شد تا اقشار مختلف مردمی به موقع در جریان این رویداد قرار بگیرند و با مشارکت فعال خود در کنار نیروهای امدادی به کمک سیل زدگان بشتابند.
کشمیری با اشاره به اینکه رسانه ها در جامعه در تحقق مردم سالاری و دموکراسی تلاش دارند افزود: خبرنگاران با همه سختی های کار در این مسیر با صداقت فعالیت می کنند تا شفافیت و سلامت در جامعه توسعه یابد.

 

گفتنی است 17 مرداد روز خبرنگار است و ظهر دیروز پنج شنبه با حضور اصحاب رسانه در گلزار شهدای گرگان و تجدید میثاق با شهدا و آرمانهای انقلاب ، هفته خبرنگار در استان گلستان آغاز شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر