c_300_250_16777215_10_images_72065.JPG

ترکمن سسی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه فناوری و مصرف اینترنت در سال های اخیر تاثیرات قابل ملاحظه ای بر مسائل رسانه داشته است و اگر به فکر حل مشکلات رسانه هستیم باید ابعاد و عمق این متغیرها را مدنظر داشته باشیم.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، سید عباس صالحی ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه گلستان ادامه داد: برای حل مشکلات رسانه هستیم باید ابعاد و عمق اتفاقات حوزه فناوری و مصرف اینترنت که در طی این سالها در کشور ما رشدی به مراتب بالاتر از سرعت جهانی داشته توجه بکنیم؛ در غیر این صورت راهکارها و اقدامات ما برای حل مسایل و مشکلات حوزه رسانه موقت خواهد بود.
صالحی افزود: مشکلات رسانه ها از قبیل بیمه و یارانه بدون درنظر گرفتن این مسائل ممکن است کم شدنی باشد اما حل شدنی نیست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش رسانه ها در کمک به توسعه استان نیز گفت: رسانه های استانی می توانند به تحقق برنامه های توسعه ای از جمله رشد صنایع تبدیلی در جهت افزایش درآمد سرانه شهروندان کمک کنند و مکمل توسعه ملی و استانی باشند.
سیدعباس صالحی با بیان اهمیت تولید محتوا و عملکرد رسانه ها تصریح کرد: تولید محتوا و انتشار مطالب اختصاصی در رسانه ها، یکی از تاکیدات وزارت ارشاد برای اعطای امتیاز و یارانه است و بر همین اساس به دنبال اصلاح و بازنگری نحوه کمک به رسانه ها هستیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر