c_300_250_16777215_10_images_72067.jpg

ترکمن سسی - یادداشت مدیر: در آستانه فرا رسیدن عید قربان هستیم، عیدی که در بین ترکمن ها از بزرگترین اعیاد اسلامی است و اکنون بیش از هر زمانی ضرورت بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی برای تقسیم شادی ها آشکار است.


عید است و همه خانواده ها در تکاپو هستند تا قربانی تدارک ببینند و برای افراد خانواده به ویژه خردسالان خود لباس عید تهیه بکنند ولی با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی امروزه برخی خانواده ها امکان تهیه قربانی و خرید عید ندارند.
گرچه همه خانواده ها از لحاظ مالی در یک سطح نیستند ولی در رویدادهای مهم منطقه از جمله در سیل اخیر ،جامعه ترکمن صحرا نشان داد که از لحاظ سرمایه اجتماعی ، حس مشارکت و کمک به دیگران توانمند است.
اکنون در آستانه عید قربان وقت آن است تا یک بار دیگر با بهره گیری از این سرمایه ارزشمند اجتماعی به کمک خانواده های کم بضاعت منطقه بشتابیم تا عید خاطره انگیزی برای همه داشته باشیم.
کافی است به اطرافمان در همسایگی مان ، محله ، افراد فامیل ، دوستان و آشنایان نگاهی از سر مهر و سخاوت بکنیم و بر اساس اصل انسان دوستی و آموزه های ارزشمند اسلامی بکوشیم تا حال خوش و لبخند شیرین عید قربان در لبان و رخسار همه خردسالان ترکمن صحرا ببینیم و شادی عید قربان را همه با هم سهیم باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر