c_300_250_16777215_10_images_1_72227.jpg

ترکمن سسی - نماینده مردم شرق گلستان گفت: شهرستان مراوه تپه به عنوان یکی از مناطق کم برخوردار در اولویت اجرای طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان قرار گرفت.

 

شهرام غراوی در گفتگو با پایگاه خبری ترکمن سسی تصریح کرد : این اقدام بنیاد مستضعفان بسیار ارزشمند است و ما در اجرای این طرح در کنار بنیاد مستضعفان هستیم و با اجرای این طرح شاهد توسعه و تحول بزرگی در شهرستان مراوه تپه خواهیم بود.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی،  این طرح با اهدافی، چون رفع محرومیت و توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی، توانمندسازی اجتماعی مردم و تکیه بر قابلیت‌ها و توانمندی‌های بومی و طبیعی مناطق در مناطق کم برخوردار اجرا خواهد شد.

طرح آبادانی و پیشرفت با شعار محوری " کار با مردم برای مردم " در برخی دیگر از مناطق کم برخودار کشور در دستور کار سال جاری بنیاد مستضعفان قرار گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرستان مراوه تپه در استان گلستان اشاره کرد.

طرح پیشرفت و آبادانی مناطق کم برخوردار بنیاد مستضعفان با استفاده از مشاوره اساتیدِ دانشگاهی و مدیران جوان و انقلابی به دنبال ایجاد مدلی برای افزایش درآمد جامعه روستایی، حمایت از کارآفرینان جهت توسعه اقتصاد محلی و کاهش فشار بر منابع طبیعی و الگو سازی برای پیشرفت همه جانبه و آبادانی کشور با تکیه بر مردم طراحی و اجرا می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر