c_300_250_16777215_10_images_1_72259.jpg
ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه بدون تایید کارشناسان و اجازه دستگاه قضایی، هیچ محموله گندمی از سیلو به کارخانه‌های آرد منتقل نمی‌شود، گفت: تحقیقات از ۹ نفر دستگیرشده در این پرونده ادامه دارد و احتمال افزایش تعداد دستگیرشدگان وجود دارد.


هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به نگهداری ۳۱ هزار تن گندم در سیلوی گنبدکاووس گفت: علاوه بر انهدام دویست تن گندم آلوده، جهت اطمینان از سلامت مابقی گندم‌ها، دادستان گنبدکاووس در این سیلو مستقر شده و با حضور کارشناسان کار پالایش و جداسازی گندم‌های آلوده را آغاز کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه این گندم‌های آلوده وارد چرخه غذایی مردم نشده است افزود: بدون تایید کارشناسان و اجازه دستگاه قضایی، هیچ محموله گندمی از این سیلو به کارخانه‌های آرد منتقل نمی‌شود.

وی گفت: تحقیقات از ۹ نفر دستگیرشده در این پرونده ادامه دارد و احتمال افزایش تعداد دستگیرشدگان وجود دارد.

هاشمیان در ادامه اظهار کرد: چندسالی است برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در فصل خرید گندم نماینده‌های دادستان در مراکز خرید گندم مستقر می‌شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: این سودجویان در فصل خرید گندم به علت استقرار نماینده‌های دادستان در مراکز خرید، بخشی از گندم‌ها را در مرغداری خارج از شهر گنبدکاووس انبار کرده بودند تا پس از پایان فصل خرید و اتمام ماموریت نماینده‌های دادستان، این گندم‌ها را که با خاک و فضولات حیوانی مخلوط کرده بودند به سیلو تحویل دهند.

هاشمیان افزود: خوشبختانه با رصد اطلاعاتی نیرو‌های امنیتی و حضور به موقع نیروی انتظامی، این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: با حساسیت و قاطعیت این پرونده را تا شناسایی همه افراد دخیل در این کار دنبال می‌کنیم و نتیجه رسیدگی‌ها را از طریق رسانه‌ها با مردم در میان خواهیم گذاشت.

 رئیس کل دادگستری گلستان ۳۱ مردادماه سال جاری از دستگیری مدیر غله گنبدکاووس و تعدادی از کارکنان سیلوی این شهرستان خبر داد.
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر